Gå til innhold

Angst?

Gjest fast bruker til vanlig

Fremhevede innlegg

Gjest fast bruker til vanlig
Skrevet

Helgen har vært preget av mange tunge og vanskelige ting som har skjedd. Jeg sitter igjen med en følelse av at jeg ikke takler dette lenger... Trenger hjelp.

Jeg ønsker meg noen å prate med, men vet at jeg ikke kan prate med noen om mine tanker nå. Alle jeg kjenner har nok med sitt.

Jeg klarer ikke å gå ut, klarer ikke tanken på å måtte forholde meg til andre mennesker. Våkner av at hele kroppen verker, tenker den ene fæle tanken etter den andre. Svetter og får panikk. Griner og har det vondt. Blir dårlig i magen, må på do i ett. Veldig trøtt, men kan ikke sove. Anpusten uten å ha gjort noe som helst.Dagen går med til å se på tv og surfe. Da slipper jeg å forholde meg til mine egne tanker og andre mennesker.

Er det dette som er angst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

jeg vet ikke om det du beskriver er angst, men det høres nesten sånn ut.

Eneste jeg kan råde deg til er å kontakte fastlegen din, han/hun kan hjelpe.

Har ei venninne som fikk en type angst, og hun fikk veldig god hjelp av sin fastlege.

Dette er uansett ikke noe du bør slite med alene, og jeg er sikker på at noen rundt deg vil ta seg til hvis du forklare hvordan du har det.

:klem:

Skrevet

Søk hjelp og ikke la angsten vokse seg større.

Hadde jeg søkt hjelp før hadde jeg sluppet å være sykemeldt i over ett år.

Ansten min var ute av kontroll fordi jeg ventet for lenge!!

Ring legen i dag...det er hjelp å få!!!

Gjest Ananas
Skrevet

For meg høres det ut som om du er på vei inn i en depresjon som kommer til å vare ei stund. Angst og depresjon henger ofte mye sammen.

Jeg synes også du burde løpe til legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...