Gå til innhold

Blir orgasmen for intens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg slikker eller fingrer min partner til Orgasme, stopper hun meg og dytter meg vekk.
Har snakket med henne om det, og hun sier det blir for intenst, og da må jeg bare stoppe.

Har jo lest om de som kjærtegner, slikker og holder på "gjennom hele orgasmen" men jeg blir altså stoppet.

Er det flere som har det slik?

Vi har som sagt snakket om det, og hun er fornøyd som det er.
Min tanke rundt det er har hun opplevet en virkelig orgasme, eller stopper hun meg før hun faktisk "tipper over" toppen?
Vel hun er fornøyd og jeg vet jeg må slå meg til ro med det, men klare ikke la denne tanken ligge helt i ro..

Anonymkode: 23b5c...df2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan bli for intenst for meg - særlig hvis hodet mitt ikke er med under forspillet eller forspillet er for kort. Det kan hjelpe at han kjærtegner mer av kroppen min slik at alt ikke er konsentrert rundt klitoris. 

Men husk at det kan være skummelt å miste kontroll (og det skjer i orgasmen). Og rett etterpå kan det også bli superfølsomt. Mange årsaker, altså.

Uansett tenker jeg at du må stole på henne. Hvis hun sier hun er fornøyd, så tenker jeg at du kan slå deg til ro med det. 💜

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...