AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Jeg har akkurat gjennomgått et ganske stygt samlivsbrudd. Samtidig har jeg funnet meg ny flørt. Har et barn på 1 år med eksen. Har nå prestert det kunststykket å bli gravid igjen. Grunnet en noe uheldig overlapp mellom de to har jeg ingen idé om hvem som er faren.. Jeg skal ta abort, noe annet er helt uaktuelt - spørsmålet er da: må jeg si noe til dem? Anonymkode: 05000...ffc 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Du trenger ikke fortelle det til noen. Anonymkode: 87e4a...767 16
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 De har ikke noe med om du tar abort. Ikke si noe. Anonymkode: c0caf...cb1 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Nei du trenger ikke å fortelle det til noen av dem. Lykke til, godt du har folk rundt deg nå. ❤️ Anonymkode: 68f4c...59b 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Synes ikke du trenger å fortelle dem noe. Og så tenker jeg at dette bør være en slags oppvekker. Å bli gravid uten å vite hvem faren er, i det hele tatt å drive på med flere partnere samtidig når du har et lite barn på 1 år (!) midt i en sårbar livssituasjon, er ganske spesielt i mine øyne. Anonymkode: 20f49...2f0 10
Gjest theTitanic Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat gjennomgått et ganske stygt samlivsbrudd. Samtidig har jeg funnet meg ny flørt. Har et barn på 1 år med eksen. Har nå prestert det kunststykket å bli gravid igjen. Grunnet en noe uheldig overlapp mellom de to har jeg ingen idé om hvem som er faren.. Jeg skal ta abort, noe annet er helt uaktuelt - spørsmålet er da: må jeg si noe til dem? Anonymkode: 05000...ffc Ikke si noe. Hvis ikke risikerer du at en av de protesterer og vil ha barnet. Og det vil jo ikke du. Du er mange problemer spart om du ikke sier noe.
Månestjerne Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat gjennomgått et ganske stygt samlivsbrudd. Samtidig har jeg funnet meg ny flørt. Har et barn på 1 år med eksen. Har nå prestert det kunststykket å bli gravid igjen. Grunnet en noe uheldig overlapp mellom de to har jeg ingen idé om hvem som er faren.. Jeg skal ta abort, noe annet er helt uaktuelt - spørsmålet er da: må jeg si noe til dem? Anonymkode: 05000...ffc Ikke si det til dem hvis du har støtte i mor og søster. Det vil ikke føre til noe som helst godt å fortelle dem det. Spesielt hvis du uansett har bestemt deg for abort. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke fortelle det til noen. Anonymkode: 87e4a...767 Og det er problemet her i verden. Barnet hun bærer på er hans også, og han burde ha noe å si hvorvidt det skal bæres frem eller ikke. Anonymkode: c25a3...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #10 Skrevet 25. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og det er problemet her i verden. Barnet hun bærer på er hans også, og han burde ha noe å si hvorvidt det skal bæres frem eller ikke. Anonymkode: c25a3...5f6 Nei. Anonymkode: 00fbb...ec5 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #11 Skrevet 25. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er problemet her i verden. Barnet hun bærer på er hans også, og han burde ha noe å si hvorvidt det skal bæres frem eller ikke. Anonymkode: c25a3...5f6 Hvorfor det? Det er ingenting han kan gjøre om hun bestemmer det ene eller det andre og han ikke er enig. Anonymkode: 67dfd...97a 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #12 Skrevet 25. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er problemet her i verden. Barnet hun bærer på er hans også, og han burde ha noe å si hvorvidt det skal bæres frem eller ikke. Anonymkode: c25a3...5f6 Hvordan mener du det skulle foregå? En halv abort? Anonymkode: cba74...b62 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #13 Skrevet 25. september 2020 Du må ikke fortelle de noen som helst ting. Lykke til, du gjør det som føles rett for deg og din lille på 1 år. Anonymkode: feac3...75f 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #14 Skrevet 25. september 2020 40 minutter siden, AnonymBruker said: Og det er problemet her i verden. Barnet hun bærer på er hans også, og han burde ha noe å si hvorvidt det skal bæres frem eller ikke. Anonymkode: c25a3...5f6 Om han vil ha det og hun ikke vil, hvem mener du så skal ha siste ordet? Anonymkode: 87e4a...767 4
Humle Brumle Skrevet 25. september 2020 #15 Skrevet 25. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ikke fortelle de noen som helst ting. Lykke til, du gjør det som føles rett for deg og din lille på 1 år. Anonymkode: feac3...75f Ja helt enig. Det kan bli veldig mye belastning og stress for en 1 åring å ha foreldre som netopp har gått fra hverandre også plutselig få et søsken i tillegg. Det tenker jeg det hadde vært for større barn også.
Edie Skrevet 25. september 2020 #16 Skrevet 25. september 2020 Ryddet for latterliggjøring, brukerangrep og brudd på graviditetsrommets retningslinjer. Edie, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå