AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Jeg jobber på en plass med mange mennesker. Og klisjeaktig nok, én jeg har kommet til å tenke på som relativt attraktiv. Han er etablert og aner selvfølgelig ikke noe om min tiltrekning til han. Det kan aldri bli noe og jeg ønsker ikke å ødelegge. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på ham. Hører jeg han le i gangene på kontoret smiler jeg, jeg blomstrer opp når jeg ser han og nå er det kommet til det punktet at en god dag avhenger om han har sett på det jeg legger ut på sosiale medier eller ikke. Jeg er klar over det selv at det har gått over stokk og stein med denne avstandsforelskelsen. Men det følelsesmessige vinner titt og ofte over det rasjonelle. Så hva skal jeg gjøre med disse følelsene for denne stakkars uvitende mannen? Det å slutte i jobben er ikke noe alternativ, men for min egen del må jeg få bukt med dette. For dette påvirker humøret og hverdagen min kraftig. Hjelp Anonymkode: 83653...d4d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Hva har dette med samliv og kjærlighetsrelasjoner å gjøre? Dette er vel mer kropp og helse? Anonymkode: a1c0e...1d4
GroAnita Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dette med samliv og kjærlighetsrelasjoner å gjøre? Dette er vel mer kropp og helse? Anonymkode: a1c0e...1d4 Ugjengjeldt kjærlighet da kanskje?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 12 minutter siden, GroAnita skrev: Ugjengjeldt kjærlighet da kanskje? Tenkte mer på at dette handler om psykisk helse. En frisk person blir ikke styrt av andre, selv om de er aldri så mye forelsket. De tar ansvar for seg selv og egne følelser. Anonymkode: a1c0e...1d4 1
McMary Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Det finnes ikke noe trylleformulær dessverre. Noen er mer følelsesstyrt enn andre, drømmer seg lettere bort enn de mer kyniske som anonym over som ikke forstår at dette kan være et problem. Vi er alle forskjellige. Noen blir jo rett og slett aldri forelsket, noen er aseksuelle, noen blir forelsket i hytt og pine selv når de har partner, noen får aldri nok av å scrolle nedover instragram på jakt etter den perfekte person. Det eneste som nytter, og som de som har bedre selvkontroll sikkert vil si, er at du må stoppe deg selv i tankene. Du må fylle opp dagene med venner og hobbyer og ikke la deg selv dagdrømme. Hvis du ikke kan unngå personen, så må du i hvert fall unngå han på SoMe. Hver gang du begynner å tenke på han, må du gjøre noe annet. Jeg vet ikke hva du liker å gjøre? Lese et blad, en bok, ringe noen, se på TV, gå en tur, hoppe i fallskjerm. 😄 Jeg vet ikke hva du tror, at det finnes en annen vei enn å bestemme deg for å kutte ut? Jeg har vært der selv, så jeg mener ikke å være nedlatende, jeg har bare innsett at det er mental mestring som må til. Det er vanskeligere for oss drømmere, men jeg har trua på at det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte mer på at dette handler om psykisk helse. En frisk person blir ikke styrt av andre, selv om de er aldri så mye forelsket. De tar ansvar for seg selv og egne følelser. Anonymkode: a1c0e...1d4 Høres ut som du aldri har vært forelsket og strengt tatt er litt bitter. Anonymkode: 83653...d4d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 2 minutter siden, McMary skrev: Det finnes ikke noe trylleformulær dessverre. Noen er mer følelsesstyrt enn andre, drømmer seg lettere bort enn de mer kyniske som anonym over som ikke forstår at dette kan være et problem. Vi er alle forskjellige. Noen blir jo rett og slett aldri forelsket, noen er aseksuelle, noen blir forelsket i hytt og pine selv når de har partner, noen får aldri nok av å scrolle nedover instragram på jakt etter den perfekte person. Det eneste som nytter, og som de som har bedre selvkontroll sikkert vil si, er at du må stoppe deg selv i tankene. Du må fylle opp dagene med venner og hobbyer og ikke la deg selv dagdrømme. Hvis du ikke kan unngå personen, så må du i hvert fall unngå han på SoMe. Hver gang du begynner å tenke på han, må du gjøre noe annet. Jeg vet ikke hva du liker å gjøre? Lese et blad, en bok, ringe noen, se på TV, gå en tur, hoppe i fallskjerm. 😄 Jeg vet ikke hva du tror, at det finnes en annen vei enn å bestemme deg for å kutte ut? Jeg har vært der selv, så jeg mener ikke å være nedlatende, jeg har bare innsett at det er mental mestring som må til. Det er vanskeligere for oss drømmere, men jeg har trua på at det er mulig. Gode tips! Anonymkode: 83653...d4d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du aldri har vært forelsket og strengt tatt er litt bitter. Anonymkode: 83653...d4d Ja visst 🙄 det må være DET som er problemet! Igjen, hvorfor ligger tråden her? Anonymkode: a1c0e...1d4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå