Gå til innhold

Sterkest og lengst orgasme, Damer eller Menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva føler og opplever dere ? Opplever selv at det er ganske likt, og at menn får minst like sterke og langvarig orgasme.

Anonymkode: eefb2...461

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får orgasme på orgasme, så varer myyyye lengre for meg (kvinne)

Anonymkode: 209dc...fca

• Liker 2
Skrevet

Det svinger.

Det første årene var det ham - jeg slet med å få orgasme i det hele tatt.

Deretter fulgte noen år der mine var langt lengre og kraftigere enn hans.

Etter at vi oppdaget hvordan han kunne få multiple, tok han meg igjen.

Så nå tror jeg vi ligger likt. Sånn omtrent.

• Liker 2
Skrevet

Jeg som mann har aldri opplevd noen annen orgasme enn min egen og kan ikke sammenligne. Selv om jeg har vært tilstede, erfart, observert og vært delaktig i en kvinnes orgasme. Blir likevel umulig å kunne fastslå om det er likt/ulikt i intensitet og styrke eller hvordan det er. Dessuten er det også høyst individuelt fra mann til mann og kvinne til kvinne. 

Men skjønner ditt spørsmål og har også undret meg over hvordan enn kvinne opplever sine orgasmer. Skulle gjerne likt å vite det eller kjent det på kroppen selv. 

For min del er min egen orgasme en utrolig herlig opplevelse og den andre parts orgasme minst like intens å overvære som min egen. Holder lenge å fastslå at vi har delt noe flott, men undres selvfølgelig av hvilken opplevelse den kvinnelige parten har. 

• Liker 2
Skrevet

Tror nok damene vinner her, gitt. Når jeg kommer (som oftest etter en runk), kiler det litt i mellomgulvet, og så er det over. 

Anonymkode: 6300e...fec

• Liker 1
Skrevet

Orgasmene mine varer 2-3 sekunder. Klarer heller ikke å få flere etter hverandre. Opplevde med min eks at hans varte lenger enn mine. 

Anonymkode: 13bf6...bdd

Skrevet

Hun får lange serier, mens mine er solide i 5 til 15 sekund. 

Anonymkode: fde46...43b

Skrevet

Kvinner er nok vinnere her ja, de har jo ingen tank som må fylles opp😅 Nå er det jo stor forskjell på kvinner og menn da, og stor forskjell på samme kjønn. Styrken av orgasmen er jo også varierende, men jeg vil tro den er avtagende jo oftere man får orgasme...

Så en gang ei på chaturbate, hun holdt det gående i over 6 timer, kun små pauser der hun drakk vann. Hun brukte ei sånn fuckmachine og skiftet litt på vagina og anus. Ble bare så lamslått av å se at hun elsket det selv etter 6 timer, for hun smilte som ei sol. Hun fikk nok ukjent mange orgasmer og ukjent antall penger, så det er nok en grunn til at hun var så blid🙈 Vi kan nok bare spekulere om hun faker eller ikke, men etter så mye stimulering tror jeg det er unaturlig å ikke kjenne litt... iallefall den første timen...

Hva er det som stopper en kvinne å fortsette å få orgasmer? Blir dere utslitt i armene før dere blir utslitt av orgasmene? Håper på seriøse svar😊

Skrevet
4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

p😅

Hva er det som stopper en kvinne å fortsette å få orgasmer? Blir dere utslitt i armene før dere blir utslitt av orgasmene? Håper på seriøse svar😊

Det blir for sensitivt til slutt. Så jeg fikser ikke mer. Kan jo tenkes at jeg kunne nådd nye høyder med ei pause for så å plukke opp tråden igjen. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Kala skrev:

Det blir for sensitivt til slutt. Så jeg fikser ikke mer. Kan jo tenkes at jeg kunne nådd nye høyder med ei pause for så å plukke opp tråden igjen. 

Takk for svar, ja små pauser fungerer også for meg. Påfyll av energi er jo også like viktig som man trener på noe annet... Sexen kan jo mange tilfeller kreve mye energi, så det er nok kanskje lavt blodsukker som spiller oss et puss😊

Skrevet
2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Takk for svar, ja små pauser fungerer også for meg. Påfyll av energi er jo også like viktig som man trener på noe annet... Sexen kan jo mange tilfeller kreve mye energi, så det er nok kanskje lavt blodsukker som spiller oss et puss😊

Weirdo

Anonymkode: cca7d...6c3

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Weirdo

enig☺️

Anonymkode: c4db6...fd0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

enig☺️

Anonymkode: c4db6...fd0

Hva betyr weirdo? Hehe

Anonymkode: eefb2...461

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Weirdo

Why? 

Sex er en fysisk aktivitet. Krever energi og vann. 

Min erfaring er at dama har flere og mer langvarige orgasmer. Kan variere litt fra gang til gang. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...