AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Hei, Jeg er ute etter et rundt spisebord hvor man kan legge inn mange ileggsplater slik at man kan dra det ut til å ha 14-16 personer rundt. Vil aller helst ha ben på midten slik at stolene kan settes «hvor som helst». Jeg har funnet halvor bakke og brubakkene home sine, men de er svindyre! Noen som kan tipse om et slikt bord til en litt mer overkommelig sum?😃 Anonymkode: 16fad...6de
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Skal du ha bord med plass til 14-16 personer blir det vel dyrt uansett? Skovby har runde bord som kan bli veldig store hvis en setter plater i Anonymkode: 526a6...356 2
Gjest Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Rundt bord som kan trekkes ut til å ha plass til 14-16 personer? Har jeg aldri sett.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du ha bord med plass til 14-16 personer blir det vel dyrt uansett? Skovby har runde bord som kan bli veldig store hvis en setter plater i Anonymkode: 526a6...356 Takk for tips, skal sjekke ut Skovby! At det kommer til å koste en del er jeg forberedt på, men jo håpet det fantes noe til en litt hyggeligere pris enn de jeg fant😅 2 minutter siden, Perseus skrev: Rundt bord som kan trekkes ut til å ha plass til 14-16 personer? Har jeg aldri sett. Joda, det finnes! Men de jeg har funnet var fryktelig kostbare😖 Ønskene og lommeboka er ikke alltid enig🤪 Men kanskje man bare må bite i det, og se på det som en investering. Hmm.. får sjekke ut litt mer! Anonymkode: 16fad...6de
nettengel Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 (endret) Jeg ser etter det samme, eneste jeg har funnet er Halvor Bakke. Med innleggsplater blir det bare så dyrt! Fikk tips om å kjøpe bordet uten innleggsplater og lage innleggsplater selv av en benkeplate el. Man bruker som regel en duk og da spiller det ingen rolle om innleggsplater ikke er originale. Endret 26. september 2020 av nettengel
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Vi har brubakkene home Cross, og må si at det er vel verd prisen! Vi får lett 16 stykk rundt bordet og det er jo et bord man har for «alltid». Anonymkode: a9773...dda 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, nettengel skrev: Jeg ser etter det samme, eneste jeg har funnet er Halvor Bakke. Med innleggsplater blir det bare så dyrt! Fikk tips om å kjøpt bordet uten innleggsplater og lage innleggsplater selv av en benkeplate el. Man bruker som regel en duk og da spiller det ingen rolle om innleggsplater ikke er originale. Det var jo kanskje et godt tips! Er jo 11-15.000 å spare på det! Er ileggsplatene såpass «basic» at man klarer å lage dem selv? Ikke noen beslag eller sånt man må ha? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har brubakkene home Cross, og må si at det er vel verd prisen! Vi får lett 16 stykk rundt bordet og det er jo et bord man har for «alltid». Anonymkode: a9773...dda Ooh..Det bordet er kjempefint! 😍 Hvilken diameter har dere? Og hvor mange ileggsplater når det sitter 16 stk rundt? Og er det lov å spørre hva prisen landet på? Det er jo mest «fra..» priser på nettsiden deres. Anonymkode: 16fad...6de
nettengel Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var jo kanskje et godt tips! Er jo 11-15.000 å spare på det! Er ileggsplatene såpass «basic» at man klarer å lage dem selv? Ikke noen beslag eller sånt man må ha? Jeg har ikke prøvd selv, men skal visstnok bare være å borre noen hull i enden på platen som skal legges i.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var jo kanskje et godt tips! Er jo 11-15.000 å spare på det! Er ileggsplatene såpass «basic» at man klarer å lage dem selv? Ikke noen beslag eller sånt man må ha? Ooh..Det bordet er kjempefint! 😍 Hvilken diameter har dere? Og hvor mange ileggsplater når det sitter 16 stk rundt? Og er det lov å spørre hva prisen landet på? Det er jo mest «fra..» priser på nettsiden deres. Anonymkode: 16fad...6de 140, det er plass til 6 rundt uten ileggsplatene. Vi har 3 ileggsplater. Kom på 33 000. Det er i fargen hvit eik. Anonymkode: a9773...dda 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #10 Skrevet 25. september 2020 Jeg har et Skovby spisebord, rundt, med 4 ileggsplater. Det har jo bein som kan komme i vien, men ellers er jeg veldig fornøyd med det. God kvalitet! Anonymkode: 5c073...f4a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #11 Skrevet 26. september 2020 Sixbondstreet har en uttrekkbart rundt spisebord. Vi er veldig fornøyde med vårt Anonymkode: f98ce...5bf 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #12 Skrevet 27. september 2020 På 26.9.2020 den 10.40, AnonymBruker skrev: Sixbondstreet har en uttrekkbart rundt spisebord. Vi er veldig fornøyde med vårt Anonymkode: f98ce...5bf Se der ja! De var jo veldig fine, og mye rimeligere! Hvordan synes dere kvaliteten er? Er den stabil nok når den er deatt helt ut?😃 Anonymkode: 16fad...6de
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #13 Skrevet 27. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Se der ja! De var jo veldig fine, og mye rimeligere! Hvordan synes dere kvaliteten er? Er den stabil nok når den er deatt helt ut?😃 Anonymkode: 16fad...6de Vi er veldig fornøyde! Er med 3 tilleggsplater men har bare hatt behov for en hittil. Fungerte veldig bra og bordet er superfint! God kvalitet! Vi har i fargen sort Anonymkode: f98ce...5bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå