Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Etter forrige fødsel hadde jeg god nytte av grønnsåpebad av underlivet. Hadde da tilgang på badekar. Det har jeg ikke denne gangen. Har noen tips til hvordan man kan få til slike bad uten badekar? 😊

Anonymkode: 789ca...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnets badebalje?😄

Anonymkode: b333f...dcc

• Liker 1
Skrevet

En liten balje som du setter deg på huk/skrevs over? Bruk ev. hendene til å forsiktig væte eller vaske om du ikke får hele underlivet nedi. 

Anonymkode: 186e9...52d

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnets badebalje?😄

Anonymkode: b333f...dcc

Det gjorde jeg 🤣

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar og tips 😊 jeg får prøve å finne en balje som kan fungere 😉

Skrevet

Finnes jo sånne der balje for voksne ☺️ Kjøpes på Megaflis for eks. 

0EC69587-812A-4D0C-AE74-0BB8B369DA72.thumb.jpeg.601f81fe545ecf307a553e970aaec329.jpeg

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Etter forrige fødsel hadde jeg god nytte av grønnsåpebad av underlivet. Hadde da tilgang på badekar. Det har jeg ikke denne gangen. Har noen tips til hvordan man kan få til slike bad uten badekar? 😊

En balje du setter deg oppi? 

• Liker 1
Skrevet

Hø? Er det en greie? Bade i grønnsåpe? Er ikke det du bruker på tregulv og sånn?

Skrevet
36 minutter siden, Humle Brumle skrev:

Hø? Er det en greie? Bade i grønnsåpe? Er ikke det du bruker på tregulv og sånn?

Hehe det er ren medisinsk grønnsåpe (f eks Barnengens). Det anbefales særlig hvis man har sydd. Jordmor her som anbefalte å vaske underlivet med dette og vann. Det var veldig deilig og hjalp mot sårheten etter fødsel 😊

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe det er ren medisinsk grønnsåpe (f eks Barnengens). Det anbefales særlig hvis man har sydd. Jordmor her som anbefalte å vaske underlivet med dette og vann. Det var veldig deilig og hjalp mot sårheten etter fødsel 😊

Oja, kult det. Så bra det fungerte!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...