AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Hei! Jeg er gravid med nr to og jeg sliter litt med bekymringer rundt overgangen det vil bli for jenta vår som da vil fylle fire rett før fødsel.. Jeg har lest en del om temaet og snakket masse med mamma, om hva vi kan gjøre for at det skal bli lettest mulig for barnet vårt, men jeg er veldig sensitiv for tiden og bekymrer meg mye.. Er det noen man kan snakke med når det kommer til dette? Jeg går ikke til jordmor, kun lege. Tips? Anonymkode: 083de...2e1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Det er helt normalt å føle det sånn. Viktigste er å sette av tid til å bare være med nr 1. Gå feks en tur alene hver dag. Det fungerte fint her. Anonymkode: ab69d...bed
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Er i samme situasjon, ho første blir 4 rundt en uke før termin. Men hun ønsker seg derimot veldig at mamma skal få en bebi i magen slik at ho får søsken men er veldig spent på hvordan hun faktisk tar det. Hun er vant til å få veldig mye kos å oppmerksomhet Anonymkode: 167f9...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå