AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Etter at vi begge helt eller delvis havnet på hjemmekontor, og barna er tilbake på skolen, har vi virkelig gjenoppdaget gleden med sex. I stedet for de mer rutinemessige kjappisene når vi begge var trette, har vi nå gjerne sex nesten hver dag, midt på lyse dagen. Kanskje bare 30-40 min, men det duger, og jeg digger når vi "møtes" fra hver vår etasje, for en liten pausestund. Begge våkne, klare, og opplagte. Har også testet ut litt rollespill og i går overrasket jeg man med et råsexy undertøysett jeg kjøpte på nett. Så hjemmekontoret har også sine gleder Anonymkode: 6e7ab...270 8
Gjest Alterego666 Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter at vi begge helt eller delvis havnet på hjemmekontor, og barna er tilbake på skolen, har vi virkelig gjenoppdaget gleden med sex. I stedet for de mer rutinemessige kjappisene når vi begge var trette, har vi nå gjerne sex nesten hver dag, midt på lyse dagen. Kanskje bare 30-40 min, men det duger, og jeg digger når vi "møtes" fra hver vår etasje, for en liten pausestund. Begge våkne, klare, og opplagte. Har også testet ut litt rollespill og i går overrasket jeg man med et råsexy undertøysett jeg kjøpte på nett. Så hjemmekontoret har også sine gleder Anonymkode: 6e7ab...270 Ekstra bonus at begge blir betalt for å ha sex, selvsagt!
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter at vi begge helt eller delvis havnet på hjemmekontor, og barna er tilbake på skolen, har vi virkelig gjenoppdaget gleden med sex. I stedet for de mer rutinemessige kjappisene når vi begge var trette, har vi nå gjerne sex nesten hver dag, midt på lyse dagen. Kanskje bare 30-40 min, men det duger, og jeg digger når vi "møtes" fra hver vår etasje, for en liten pausestund. Begge våkne, klare, og opplagte. Har også testet ut litt rollespill og i går overrasket jeg man med et råsexy undertøysett jeg kjøpte på nett. Så hjemmekontoret har også sine gleder Anonymkode: 6e7ab...270 Så fantastisk spennende da, god tid og uforstyrret øker jo også fantasien på hvor huset man skal ha sex. Det er jo en himmelsk forskjell med sånn pliktsex når man er trette og kanskje kun på soverommet... Så nå brukes soverommet til å sove på? 😅 Det må være utrolig deilig å ha ei sånn kvinne som elsker sex, impulsiv, kler seg sexy og liker rollespill. Jeg har også hjemmekontor og drømt om ei sånn kvinne lenge, når skal jeg slutte å drømme?🙈 Endret 25. september 2020 av Bamseklemmer
visp Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Så fantastisk spennende da, god tid og uforstyrret øker jo også fantasien på hvor huset man skal ha sex. Det er jo en himmelsk forskjell med sånn pliktsex når man er trette og kanskje kun på soverommet... Så nå brukes soverommet til å sove på? 😅 Det må være utrolig deilig å ha ei sånn kone som elsker sex, kler seg sexy og liker rollespill. Jeg har også hjemmekontor og drømt om ei sånn kvinne lenge, når skal jeg slutte å drømme?🙈 Har man god tid når man er på jobb? Det er vel ikke sånn for de fleste. 1
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Akkurat nå, visp skrev: Har man god tid når man er på jobb? Det er vel ikke sånn for de fleste. Jauda, min jobb går på prosjekt, tjener godt for lite arbeid. Det gir jo masse dødtid og tomrommet kan fylles med livets gleder🙈
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 og du hadde behov for å formidle det? hvorfor? Anonymkode: d37cc...1ad 3
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: og du hadde behov for å formidle det? hvorfor? Anonymkode: d37cc...1ad Hvorfor lurer du på det TS formidler i et seksualforum? 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: og du hadde behov for å formidle det? hvorfor? Anonymkode: d37cc...1ad Ja, si det. Det var vel kanskje en innskytelse når jeg var innom på seksualitet-forumet? Beklager at jeg krenket deg. Anonymkode: 6e7ab...270
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, si det. Det var vel kanskje en innskytelse når jeg var innom på seksualitet-forumet? Beklager at jeg krenket deg. Anonymkode: 6e7ab...270 jeg trodde det var bedre å skrive og sende det inn i sex novelle. Bedre at det blir formidlet som en historie som andre kan lese det. Anonymkode: d37cc...1ad
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #10 Skrevet 26. september 2020 Både jeg og nabodama har hjemmekontor onsdager og lørdager kommer hun på besøk etter å ha levert ungen på bh. Mann hennes jobber turnus, bare så koselig med vin etc. Anonymkode: d18fe...c04 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #11 Skrevet 26. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Både jeg og nabodama har hjemmekontor onsdager og lørdager kommer hun på besøk etter å ha levert ungen på bh. Mann hennes jobber turnus, bare så koselig med vin etc. Anonymkode: d18fe...c04 Bare vin? Anonymkode: d37cc...1ad
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #12 Skrevet 28. september 2020 På 26.9.2020 den 20.35, AnonymBruker skrev: Bare vin? Anonymkode: d37cc...1ad Nei absolutt ikke, i begynnelsen var det bare fingring men nå er det full pakke Anonymkode: d18fe...c04
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #13 Skrevet 28. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei absolutt ikke, i begynnelsen var det bare fingring men nå er det full pakke Anonymkode: d18fe...c04 hvilken kode brukte dere ovenfor hverandre til å forstå dere bare måtte gjøre det? Anonymkode: d37cc...1ad
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #14 Skrevet 28. september 2020 Ingen kode det blei bare sånn Anonymkode: d18fe...c04
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #15 Skrevet 28. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen kode det blei bare sånn Anonymkode: d18fe...c04 og bare nyter dere hverandres fellesskap og har fått lære og kjenne hverandre på et langt mer intimt enn dere noen gang forut har fått tenkt på engang. Får dere uttrykt lengsler også i ord? Anonymkode: d37cc...1ad
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #16 Skrevet 28. september 2020 På 26.9.2020 den 20.35, AnonymBruker skrev: Bare vin? Anonymkode: d37cc...1ad Barnehage på lørdager?? Dette er vel i kategorien «ting som aldri har hendt» Anonymkode: 27c80...b2e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #17 Skrevet 28. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnehage på lørdager?? Dette er vel i kategorien «ting som aldri har hendt» Anonymkode: 27c80...b2e Fra 8 - 13 Anonymkode: d18fe...c04
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #18 Skrevet 28. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fra 8 - 13 Anonymkode: d18fe...c04 hvor er det barnehage som har åpent 8-13 på lørdag? Hvem er det som trenger barnehage da? Hvorfor ikke et tidsrom som som for eksempel butikkansatte har arbeidstid..? Beklager spørsmålene, bare lurer... Anonymkode: 5bcc6...761
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #19 Skrevet 29. september 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor er det barnehage som har åpent 8-13 på lørdag? Hvem er det som trenger barnehage da? Hvorfor ikke et tidsrom som som for eksempel butikkansatte har arbeidstid..? Beklager spørsmålene, bare lurer... Anonymkode: 5bcc6...761 Sjekk idielle barnehager, - kålpipp Anonymkode: d18fe...c04
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #20 Skrevet 2. oktober 2020 Høres herlig ut! Gleder meg til jeg kan være litt mer sexy selv, akkurat nå er jeg mer enn nok fornøyd med å ha ett sexliv med BHen full av ammeinnlegg😅 Anonymkode: 37138...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå