AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Hei! Etter lang tids prøving fikk jeg endelig positiv test. Jeg tok en digital test og den viste 1-2 uker 15 dager dpo. Nå er jeg bare 18 dager dpo, men jeg har ingen symptomer. Ikke vondt i puppene, ikke kvalm, ikke noe. Jeg prøvde å få en time hos legen og det raskeste de kunne tilby meg var om en måned... Nå går jeg bare rundt og bekymrer meg og lurer på om jeg er gravid. Er det et dårlig tegn at jeg ikke har noen symptomer? Hva bør jeg gjøre? Jeg klarer ikke å tenke på noe annet... Blir veldig glad om noen har noen erfaringer og råd! 😇 Anonymkode: e0550...10c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Jeg hadde ingen tegn helt tidlig i graviditeten, fikk ømme bryst etterhvert og ble i tillegg mer sulten, men ellers har jeg ikke hatt noen symptomer (uke 15 nå) Anonymkode: 41e70...46d 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ingen tegn helt tidlig i graviditeten, fikk ømme bryst etterhvert og ble i tillegg mer sulten, men ellers har jeg ikke hatt noen symptomer (uke 15 nå) Anonymkode: 41e70...46d Takk! Det hjelper å høre at ikke alle kjenner symptomer i starten! ts Anonymkode: e0550...10c
Gjest Switch Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 Da jeg tok test denne gangen hadde jeg ingen symptomer. Jeg er veldig uregelmessig og vet aldri når jeg kan forvente å få mensen, så var som vanlig «sen»(?). Hadde som nevnt ingen symptomer, bare tok en test for moroskyld. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke ta test før jeg faktisk fikk symptomer. Uansett, testen viste 3+ og jeg hadde som nevnt ingen symptomer, de kom ikke før 1-2 uker etter positiv test😋
youcancallmejune Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Jeg hadde knapt noen symptomer i mine svangerskap. Ingen kvalme, ikke ømme bryster, ikke tretthet. Merket egentlig fint lite før magen begynte å vokse.
IkkeStudentLenger Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Jeg har ikke hatt noen symptomer utenom fraværende menstruasjon, var gravid allikevel. Det er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 Tusen takk, @Switch, @youcancallmejune og @IkkeStudentLenger! 😇😇😇 Anonymkode: e0550...10c
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #8 Skrevet 27. september 2020 Gikk lenge uten symptomer. Først uke 7 kom kvalmen. Anonymkode: b652a...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå