Gå til innhold

Dere som har vært sammen lenge..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får mannen deres ståpikk hver gang dere legger dere sammen, dusjer sammen eller han ser deg naken selv om det ikke er sex i luften?

Bare lurer på om dette er vanlig eller om denne spenningen avtar etter hvert? Kan dere ligge å spoone å kose om kveldene uten at han alltid får ståkuk av det?

Noen ganger tenker man ikke sex, er trøtt, vil kose, vil stelle seg på badet tenker jeg uten at sex er i tankene, eller er menn på hele tiden?

Anonymkode: 130ef...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med lenge?

Anonymkode: 8905a...b84

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med lenge?

Anonymkode: 8905a...b84

Mere enn 10 år kanskje.

Skrevet

Han får ofte stå, men det betyr ikke automatisk at han vil ha sex. 

Vi har vært sammen i 9 år. 

Anonymkode: 3142a...6ac

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han får ofte stå, men det betyr ikke automatisk at han vil ha sex. 

Vi har vært sammen i 9 år. 

Anonymkode: 3142a...6ac

Takk for svar. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om jeg er normal. Får alltid ståkuk hvis det ligger sex i luften og hvis vi har samleie osv, men etter vi hadde vært sammen mange år får jeg ikke samme spenningen og kriblingen i kroppen av å ligge inntil dama som jeg gjorde de første årene.

Hun er veldig pen og sexy men er så vandt til å se henne i undertøy, naken, i dusjen ligge inntil henne om kveldene at jeg ikke automatisk tenker sex med en gang jeg ser henne avkledd. Før fikk jeg stå bare av å se henne i tights likssom. Føler jeg kan skru mere av og på den bryteren og ha kontroll på penisen enn da jeg var yngre. Man har jo så mye hormoner i kroppen i yngre og spenningen i starten av et forhol vil jo avta litt med årene selv om man fortsatt har vedlig bra sex og syns partneren er veldig sexy tenker jeg?

Bare lurer på om dama merker den forskjellen, siden er redd hun ikke skal tro jeg tenner på henne noe jeg jo helt klart gjør. 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer på om dama merker den forskjellen, siden er redd hun ikke skal tro jeg tenner på henne noe jeg jo helt klart gjør. 

Det finnes ytterpunkter blant kvinner også. De usikre som leter etter tegn på at du ikke tenner, og kanskje har noen annen i tankene,  og så de som er glad for å endelig få fred for den jævla ståkuken hele tida. Og helt sikkert dem som ikke tenker over det, men registrerer det som en naturlig prosess. 

Hva din kvinne tror, er umulig å si. Det kommer nok mer an på hvordan sexlivet og lysten deres er på et generelt plan. 

Anonymkode: 8ac24...a5b

• Liker 3
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ytterpunkter blant kvinner også. De usikre som leter etter tegn på at du ikke tenner, og kanskje har noen annen i tankene,  og så de som er glad for å endelig få fred for den jævla ståkuken hele tida. Og helt sikkert dem som ikke tenker over det, men registrerer det som en naturlig prosess. 

Hva din kvinne tror, er umulig å si. Det kommer nok mer an på hvordan sexlivet og lysten deres er på et generelt plan. 

Anonymkode: 8ac24...a5b

Vi har et bra sexliv og jeg er alltid klar for sex hvis hun vil. Jeg tenker det kanskje er naturlig at det roer seg ned med årene og man har mere kontroll på dette.

Skrevet

Det er naturlig, og som du sier, du har blitt så vant til å se hun naken o.l at sex ikke alltid er det man tenker på da. 
Samboeren min er også mye preget av stress, blir fort sliten, og havner lett inn i sin egen verden, sex blir da ikke det første han tenker på i hverdagen, og det dabber ofte ut om jeg ikke tar ansvaret. Jeg finner det lite tennende å måtte være den som alltid tar initiativ, og det har jeg sagt i fra om også, så det blir en ond sirkel. Jeg har større behov for intimitet enn han også, så det kan være krevende til tider, men vi klarer oss fint og har det veldig bra ellers. 
Spenningen vil jo avta, men da må man også gå inn for å lage litt spenning sammen også, om dette er viktig i forholdet.
Å bli kåt i en voksen hverdag (selv uten barn) er ikke alltid så lett. Man har mye ansvar, du har stress, ting du tenker på, bekymrer deg over kanskje. Alle disse tingene er mood killers. Kvinner sliter nok spesielt mer, da vi føler vi har mer å tenke på mtp husarbeid kanskje. Har man mye å gjøre, så finner man bare ikke roen nok til å slappe av nok til å faktisk bli kåt. kanskje er det ikke før man legger seg at man har tid, men så begynner du å stresse over at du får nok søvn... 

Det kan være utrolig sårt, men det er så vanlig. 
Jeg har selv gått ut av et seriøst forhold, pga sex var fraværende. Jeg er en person som trenger sex og intimitet, eller så mister jeg følelser. Jeg trenger å føle at mannen min vil ha meg, hvis ikke mister jeg selv også lysten på partneren min. Det er veldig vanskelig å ha det sånn, men det er jo flertallet som havner i denne fellen, såkalt komfortabelheten så jeg prøver å tenke på det når jeg føler det som verst.

Jente (28år), vært i forholdet i snart 4 år.

Anonymkode: a21ce...46e

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er naturlig, og som du sier, du har blitt så vant til å se hun naken o.l at sex ikke alltid er det man tenker på da. 
Samboeren min er også mye preget av stress, blir fort sliten, og havner lett inn i sin egen verden, sex blir da ikke det første han tenker på i hverdagen, og det dabber ofte ut om jeg ikke tar ansvaret. Jeg finner det lite tennende å måtte være den som alltid tar initiativ, og det har jeg sagt i fra om også, så det blir en ond sirkel. Jeg har større behov for intimitet enn han også, så det kan være krevende til tider, men vi klarer oss fint og har det veldig bra ellers. 
Spenningen vil jo avta, men da må man også gå inn for å lage litt spenning sammen også, om dette er viktig i forholdet.
Å bli kåt i en voksen hverdag (selv uten barn) er ikke alltid så lett. Man har mye ansvar, du har stress, ting du tenker på, bekymrer deg over kanskje. Alle disse tingene er mood killers. Kvinner sliter nok spesielt mer, da vi føler vi har mer å tenke på mtp husarbeid kanskje. Har man mye å gjøre, så finner man bare ikke roen nok til å slappe av nok til å faktisk bli kåt. kanskje er det ikke før man legger seg at man har tid, men så begynner du å stresse over at du får nok søvn... 

Det kan være utrolig sårt, men det er så vanlig. 
Jeg har selv gått ut av et seriøst forhold, pga sex var fraværende. Jeg er en person som trenger sex og intimitet, eller så mister jeg følelser. Jeg trenger å føle at mannen min vil ha meg, hvis ikke mister jeg selv også lysten på partneren min. Det er veldig vanskelig å ha det sånn, men det er jo flertallet som havner i denne fellen, såkalt komfortabelheten så jeg prøver å tenke på det når jeg føler det som verst.

Jente (28år), vært i forholdet i snart 4 år.

Anonymkode: a21ce...46e

Takk for svar. Det har garantert ikke noe med deg å gjøre. I det vanlige livet etter mange år sammen er det nok vanlig at man ikke tenker sex i alle situasjoner. I statfasen av et forhold setter man jo alt til side fordi man er nyforelsket osv. 

Menn er jo veldig spennings styrt, så det å sprite opp sexlivet med nye leketøy osv er iallefall en veldig turn on for meg, eller hvis hun forteller meg om fantasiene sine. Da tenker jeg mere på dette og litt av den samme spenningen kommer tilbake siden jeg har sett nye sider ved henne og man tenker mere på sex i det daglige også.

Skrevet

Som oftest skal det litt mer til enn å legge seg eller å være nakne i samme rom, vi er ikke lenger der hvor vi automatisk blir kåte i det vi legger oss. Begynner vi å kose og kline, derimot, tar det ikke lang tid før den er oppe og står. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, PassionatePatti skrev:

Som oftest skal det litt mer til enn å legge seg eller å være nakne i samme rom, vi er ikke lenger der hvor vi automatisk blir kåte i det vi legger oss. Begynner vi å kose og kline, derimot, tar det ikke lang tid før den er oppe og står. :fnise: 

Høres ut som hos hos oss også.😂 Før må jeg hatt en kronisk lidelse med konstant ståkuk haha. Så egentlig greit å ikke være kåt heeele tiden😅🙈

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som hos hos oss også.😂 Før må jeg hatt en kronisk lidelse med konstant ståkuk haha. Så egentlig greit å ikke være kåt heeele tiden😅🙈

Ja det er greit at det avtar litt, hadde vært slitsomt å være i puberteten for resten av livet. xD 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...