Flamegirl Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 (endret) Jeg synes stua mi er litt dunkel om kveldene, selv med gulvlamper og bordlampe. Det er egentlig bare i jula jeg synes det blir ordentlig koselig og lunt lys her, når jeg setter julestjerne og adventslys i vinduet. Men kan jo ikke holde på sånn hele året. Har du noen tips til lys som gir samme effekt, men som ikke er harry? Skal forhåpentligvis til IKEA i dag, så håper på tips 😄 Har allerede blitt tipset om bokhyllebelysningen deres (Urshult) men den krever jo stikkontakt, og det har jeg ikke over kjøkkenskapene (eneste stedet de kunne vært). Endret 25. september 2020 av Flamegirl
Nerine_ Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Jeg syns god belysning jevnt over i hele stua, med mulighet for dimming er det eneste som funker. Har du ikke lamper i vinduskarmen til vanlig? 1
Flamegirl Skrevet 25. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2020 4 minutter siden, Nerine_ skrev: Jeg syns god belysning jevnt over i hele stua, med mulighet for dimming er det eneste som funker. Har du ikke lamper i vinduskarmen til vanlig? Nei, har ikke det. Har ganske smal vinduskarm, men kunne nok fått plass til en bordlampe der. Har du anbefalinger?
Nerine_ Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 28 minutter siden, Flamegirl skrev: Nei, har ikke det. Har ganske smal vinduskarm, men kunne nok fått plass til en bordlampe der. Har du anbefalinger? Spørs helt på hva slags stil du liker? De har noen fine og enkle på ikea. Men hvis du har smal karm har du kanskje ikke så mange valg for at lampen skal få plass🙂
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Jeg har noen lykter til stearinlys stående på gulvet som er veldig koselig! Har også telys i vinduskarmene. Det finnes også lyskjeder som ikke er spesielt julete, sånne kuler ol. Anonymkode: 7e08b...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Legg lyslenker i lykter f.eks? Anonymkode: e8e51...99d
Flamegirl Skrevet 26. september 2020 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2020 Gode råd her, takk skal dere ha. Jeg fant ikke helt det jeg så etter på IKEA. Eller jo, men det var en nattlampe for barn! Ikke heeelt det jeg hadde tenkt å henge opp i stua. Men jeg mener den typen lys, hvis dere skjønner - lunt, varmt, stemningsskapende... Kom gjerne med konkrete tips til en lampe dere synes har denne effekten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå