AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Fant en hentelapp i postkassa mi (norgespakke posten) og jeg ser på handskriften et det er fra exen min. Forholdet endte for litt over ett år siden. Jeg er helt ferdig med han og vil ikke ha noe med han å gjøre, noe jeg også ga han tydelig beskjed om. Vet ikke hva han har sendt, hvis det er noe f.eks han mener tilhører meg som han vil gi tilbake så vil jeg ikke ha det. Vil heller ikke ha gave fra han hvis det er det. Jeg er uansett redd for at hvis jeg henter ut pakken så vil det gi han signaler på at jeg er nysgjerrig på hva det kan være, at jeg savner han eller lignende og at jeg vil få samme helvetet som under og etter bruddet hvor han ikke ville la meg være i fred. Han vet jo at jeg ser på lappen mtp håndskrift at det er fra han. Så jeg lurer på om det er dårlig gjort av meg mtp Posten og at pakken blir liggende der å ta opp plass, å ikke hente pakken? Den blir vel sendt i retur til han etter en tid. Hva ville dere gjort? Kan jeg få bot for å ikke hente ut pakken? Hva hvis han sender pakken på nytt? Anonymkode: 226f3...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Den blir sendt tilbake dersom du ikke henter den. Jeg hadde ikke hentet den Anonymkode: 45114...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Bare la være med å hente den. Og om han sender på nytt gjør du det samme da Postkontorene er ikke så presset på plass så det går fint. Du kan til og med be dem om å sende den i retur hvis du ønsker det - men da kan det være at du selv må ta portoen. Anonymkode: 1d66e...f97 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 Bare la være å hente den, det er ikke verre enn det. Anonymkode: b18ef...e87 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Ja, det jeg tenkte. Bare slet litt med dårlig samvittighet pga Posten 😂 men da kaster jeg hentelappen og lar være å hente. Takk. Anonymkode: 226f3...4ff 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Jeg hadde hentet jeg, lagt det ut for salg i en salgsgruppe han er medlem i..... Anonymkode: 0bcc6...350 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 Hvorfor er jeg nysgjerrig på hva han har sendt??🧐 Anonymkode: 50d6c...1a2 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 Kan du ikke bare hente den, finne en bålplass, tenne på (uten å åpne pakken først) og sende han bilde av bålet med teksten "takk for pakken den varmer godt" Anonymkode: f1336...169 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 Hadde ikke greid å la være å hente den av nysgjerrighet! Men ja, du vil sannsynligvis få en sånn 14-dagerspurring fra Posten, men så går den i retur. Anonymkode: 45abe...45d 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #10 Skrevet 25. september 2020 Kan det ikke hende seg at han fant noe som er DITT og ville returnere det?!? Anonymkode: 1d62b...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #11 Skrevet 25. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det ikke hende seg at han fant noe som er DITT og ville returnere det?!? Anonymkode: 1d62b...9eb Som HI skrev: "Vet ikke hva han har sendt, hvis det er noe f.eks han mener tilhører meg som han vil gi tilbake så vil jeg ikke ha det." Anonymkode: f1336...169
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #12 Skrevet 25. september 2020 Omg, dette minnet meg på noe lignende som skjedde meg. Jeg datet en fyr for mange år siden, han bodde i en by langt unna meg så vi møttes kanskje 3-4 ganger, noen dager av gangen da jeg dro og besøkte ham. Etter hvert som vi ble bedre kjent så fant jeg ut at dette ikke funket for meg. Samtidig skjedde det mye stress i livet mitt med flytting til ny leilighet osv, noe jeg ikke følte for å informere ham om siden jeg hadde avsluttet opplegget. Brått dukker det opp en pakke i postkassa til MORA MI med mitt navn på, og da har han sendt alle tingene han hadde fått av meg (noen bøker, tskjorter, til og med telysestaker og bursdagskort). Herregud, hva er greia liksom, det var ikke på noe som helst tidspunkt seriøst whatsoever. Jaja, liten digresjon, men noen folk er veldig rare. Anonymkode: 5a79e...6ac
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #13 Skrevet 25. september 2020 Hvis du ikke henter pakken går den i retur etter 14 dager, og det er han som må betale returportoen. Anonymkode: 3ac44...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå