AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #21 Del Skrevet 26. september 2020 Hmm.. er det mulig at du kan inngå et veddemål med venninna di? Jeg la om kostholdet og prøvde å gå ned i vekt. Det gikk litt trått gitt, men mår jeg begynte å trene så begynte nåla på vekta å bevege på seg.. nedover . 30 kg i minus ble det tilslutt . Jeg var hos bedriftslegen (2år siden sist), og han lurte på hva i all verden jeg hadde gjort gir å klare det uten hjelp . Riktig kosthold UTEN sukker og trening var svaret han fikk. Da sa legen at det er vanskelig å gå ned i vekt uten trening og forandret kosthold i kombinasjon Anonymkode: 94bf9...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #22 Del Skrevet 29. september 2020 Trening kan gi mer motivasjon til å holde et sunt kosthold også. Så man ikke føler det er bortkastet. Anonymkode: 166f3...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #23 Del Skrevet 29. september 2020 Kosthold er viktigst. Men jeg synes litt effektiv kondisjonstrening er noe som gir vektnedgang et boost. Anonymkode: 43eb6...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå