Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet midlertidig til en mindre leilighet og vil ikke ha plass til å invitere hele familien hjem i bursdag til 3-åringen. Og spesielt nå der en skal ha 1 m avstand vil det være helt umulig. Tenkte derfor å invitere til utendørs feiring. Det er et offentlig friluftsområde der det er satt opp en stor gapahuk, bord, benker og bålpanner som jeg tenkte vi kunne bruke.

Noen som har tips til enkle aktiviteter som fungerer for alle aldersgrupper? Eller bør vi droppe aktiviteter? Bare sørge for matservering og så får heller praten gå? 3-åringen er yngst, så er det to tenåringer og resten er fra 20-åra til 90-åra. Vi blir ca. 20 stk. 

Anonymkode: 2fead...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint alternativ! Vi ar delt opp feiringen over to dager her. 
jeg kunne fint hatt bursdag ute med familien, men da hadde jeg nok droppet aktiviteter da min familie er litt treige på sånt... men om dere er litt mer av den sportye typen og gjerne liker aktiviteter, kan man jo lage en quiz, ha en slags o-bingo (henge opp bilder/ord og og lete etter samme på brett) fuelbox, alias i grupper (kun bruke kortene og ikke selve brettet), potetløp.. om det bare er ett barn, så blir det jo mer aktivitet for de voksne? 

Anonymkode: 529b7...779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...