AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Er 6 uker siden jet fødte. Har vært hos lege og fysio og sjekket bekkenmusklatur osv - alt er veldig bra sa begge og jeg kniper godt. Har selvsagt heller ikke noe lekkasje når jeg hoster/nyser og klarer fint å stoppe tissestrålen. MEN synes orgasmen kjennes mye svakere ut enn før.. kjenner liksom ikke spesielt med sammentrekninger i kjeden... mye svakere enn før hvertfall.:/ Anonymkode: 5a900...d1d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Jeg ble veldig vid, baby var 55cm lang og 3980gr. Når vi har sex må vi starte før jeg blir våt, blir jeg veldig våt blir det ikke særlig friksjon. Var ikke sånn før jeg fødte. Får likevel gpunktsorgasmer, men må som sagt starte før jeg blir våt. Er fem år siden fødselen. Fikk hele tiden beskjed om at jeg ville bli strammere med tiden, men den gang ei. Anonymkode: 3b934...dfc
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Det blir bra igjen. Tok meg rundt et år å få normal følelse der nede, var litt «nummen»/følelsesløs i lang tid. Har født to ganger, og det samme skjedde i etterkant av begge fødsler. Husk hva den stakkars skjeden din har vært igjennom 😅 Anonymkode: f9ca0...c27
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det blir bra igjen. Tok meg rundt et år å få normal følelse der nede, var litt «nummen»/følelsesløs i lang tid. Har født to ganger, og det samme skjedde i etterkant av begge fødsler. Husk hva den stakkars skjeden din har vært igjennom 😅 Anonymkode: f9ca0...c27 Ja det kan jo være. De påpekte under underlivssjekk at jeg fortsatt var hoven ja, og så er det jo selvsagt sånn at selvom bekkenmusklene var veldig sterke TIL Å HA FØDT nylig, så har jeg jo litt å gå på hva gjelder styrke.. så sikkert kombo. Bare litt skuffende, hehe. På slutten av graviditeten ble orgasmen også svakere, noe jeg klarte å Google meg til var normalt pga livmor og baby etc som tar masse plass - så hadde gledet meg til å få den tilbake.😂 Ikke bare en svak smaksprøve liksom. Anonymkode: 5a900...d1d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Gi det litt tid. Kroppen bruker noen måneder på å hente seg inn. Spis sunt, hvil og vær snill mot deg selv. For min del ble alt seksuelt mye bedre etter fødslene (har 4),inkludert orgasme og selv om jeg fikk synlige sprekker og ble sydd der nede. Anonymkode: 16a16...712
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå