AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Jeg har kjent bevegelse i flere uker nå, hver eneste dag flere ganger daglig. I forrige uke var det VELDIG tydelige spark i magen og vi kunne se det utenpå magen da vi så på magen. nå de siste 4-5 dagene har det ikke vært noen tydelige spark, men har kjent bevegelse. Det har vært svak bevegelse ganske langt nede. Minner om bevegelsen som jeg kjente tidligere i svangerskapet når jeg først begynte å kjenne bevegelse. Er i uke 23+1 nå Spørsmålet mitt: Er det noen som har opplevd det å gå fra tydelig bevegelse til svakere over lenger tid? Kan det være at baby har snudd seg og sparker mot min rygg kanskje? Litt bekymret ettersom det har vært sånn flere dager nå.. Tenkte jeg kunne høre med legen når jeg skal dit i neste uke. Anonymkode: 3221f...75e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Mest trolig er det nettopp som du sier, at babyen har snudd seg og sparker innover. Jeg hadde også veldig varierende følelse av liv i de ukene der, er nå fødeklar så alt var bra 😊 De har fortsatt god plass inni der. Men om du er bekymret så spør heller legen en gang for mye, få høre hjertelyden feks 😊 Anonymkode: a0343...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå