Gå til innhold

Frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som mener jeg er egoist når jeg sier jeg ikke bare vil ha kjappiser. Men også forspill av og til. Istedenfor å kjøre rett på i 2sek å sprute ,og gå. Mens jeg ligger igjen kåt..Og må ordne meg selv.

Gang på gang.Det går også lang tid mellom sex. 1-2ganger på 2uker. 

Jeg vil gjerne ha sex annenhver dag.Minst. Og møtes på midten går heller ikke. Han er bare ikke kåt.Runker heller ikke. Han må bli skikkelig kåt for å ha sex, og da går det jo fort.

Han tenker på så mye annet hele tiden og klarer ikke konsetrere seg om sex da.

Men han er flink å prioritere å jobbe med hobbyen men ikke meg.Som han deler livet med!

Så er det lenge til neste gang.Hver gang.

Har prøvd å si rett ut no flere ganger at han må tenke på meg og. Og at jeg ligger kåt igjen mens han går.Ofte er det bare noen min så er jeg ferdig da.Men må.ordne meg selv. Jeg blir glad når han kommer men tydligvis går det bare en vei. Jeg savner å bli slikket og fingret.Så mange mange år siden sist. Har fingret noen få ganger siste 2årene. 

Jeg tar gjerne han i munnen. Hans nytelse betyr mye for meg.Men mener og at vi begge skal ha det godt.

Prøver å ta det opo og han går i forsvar og blir sur og sier jeg er egoist. Og bare tenker på meg selv!

Jeg er så lei. Ellers i hverdagen og. 

Har begynt å tenke på det igjen og skilles.

Har sagt flere ganger at jeg prøver å si hva han / vi kan gjøre og tar gjerne imot en diskusjon eller møtes på midten.Men han hogger rett i selvforsvar. Jeg har prøvd alt.Har pakket det inn.Forsiktig med tskje.Og skikkelig sagt det! Men ingenting virker!

Jeg er så såret og lei og oppgitt!

Er jeg urimelig?

Som vil ha forspill innimellom?

Når jeg ligger meg inn i sengen litt tidlig en kveld.Så sitter han seg å spiller.. Eller sier han ikke vil ligge seg så tidlig. For det første er det ikke tidlignog for det andre går det ann å gjøre andre ting enn å sove i sengen og!

Følelsene mine for han er ganske død!

Jeg prøver å prøver.Men han gir aldri av seg selv.Virker som han har nok med seg selv og ikke enser at man må gi og ikke bare ta.

Dere menn, liker dere å tilfredstille dama?

Liker dere å bare drite i at hun har det godt eller er det rn selvfølge å la hun ha det godt og?

Har sagt at jeg vil gjerne ha kyss på halsen,bite i øret,kysse nedover og lår osv.Tease.  

Og noen ganger hadde det vært deilig om han bare slang meg på kjøkkenbenken og knullet meg. Men forsiktig og dødt..

Alltid d samme.

Så ja er jeg egoist?

Anonymkode: fe933...703

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier det varsomt.

Og jeg sier det direkte.Jeg er ærlig.Har prøvd alt.

Og prøver ikke å såre han.Jeg vil at vi begge skal ha det godt.

Og møtes på midten.

At ett forhold og sexliv krever litt jobb fra oss begge. 

Har og sagt at det frister å være utro og visst han ikke hører snart så er det hans egen feil.. Jeg vil ikke være utro.Vil være med han.Men nok er nok!

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker dere å bare drite i at hun har det godt eller er det rn selvfølge å la hun ha det godt og?

Det kommer litt an på henne. Hvis hun bare sutrer, så er det fristende å kjøre ego. Hvis hun står opp for seg selv, så er det mer fristende å ta hensyn. 

Anonymkode: fbe56...6a4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn, liker dere å tilfredstille dama?

Har sagt at jeg vil gjerne ha kyss på halsen,bite i øret,kysse nedover og lår osv.Tease.  

Og noen ganger hadde det vært deilig om han bare slang meg på kjøkkenbenken og knullet meg. Men forsiktig og dødt..

Alltid d samme.

Så ja er jeg egoist?

Å tilfredstille dama er det beste jeg vet, det ligger såå mye bak å gjøre kvinnen fornøyd enten det er forhold eller ikke...

Jeg er en type som gir mere av meg selv enn jeg forventer tilbake, og gleden min er at hun er smilende førnøyd og ferdig tilfredstilt. Uten omsorg for partnerens nytelser og gleder, har man ikke så mye å gjøre i et forhold mener jeg. Jeg er blitt mere glad i forspill med årene, og det viktigere enn vi tror. og forspillet trenger ikke bare å starte i senga, den kan starte allerede om morgenen når man står opp. Kosing, vennlighet, unngå småkrangling, gjøre små tjenester, kroppskontakt når vi passerer hverandre, et kyss på halsen eller munn, klemme og snuse i håret...

"...aaah, du lukter så godt" "takk skal du ha" "du er nå bra snill med meg ja" "...å du som jeg elsker deg" "hva vil ha til middag kjære?"

De små dagligdagse ordene betyr så mye, og er ofte forløperen til sengekos har jeg merket meg... jo mere komplimenter jeg gir jo mere lyst skapes det. Før vi legger oss blir jeg ofte koseklein, småpusker henne på underarmen, legger hånden på magen hennes, pjusker litt i nakken hennes... får jeg respons og hun gjør det samme. Kysser hun meg kjennes det på kysset hva hun vil når vi skal legge oss. De små signalene er bare såå viktig å få og gi. Noen ganger bare sier vi det rett ut at vi har lyst, og formelig løper opp trappa... Noen ganger skjer det så fort at vi ikke klarer å vente, vi er så tente på hverandre at vi driter i om naboen ser oss gjennom vinduet...

Jeg blir både irritert og lei meg når jeg leser slike hendelser som du opplever TS. En ting er å komme for fort, det kan jo skje selv med den beste. men ikke når han oppfører seg som en dårlig elsker full av egoisme... Jeg vil bare si: Ikke kast bort mere tid på en mann som ikke endrer seg eller vil høre på deg. Vær gjerne litt egoist tilbake og finn deg en mann som sier:

"God morgen kjære" "...å du som jeg elsker deg" "...herrefred så deilig sex du gir meg" "takk for at du er så snill med meg"

...det er de signalene og ordene du skal høre i hverdagen din, og det er det du fortjener i fremkommelig tid🧡

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg, jeg vil ikke kalle deg egoist. Men det virker på meg som om kommunikasjonen deres ikke fungerer så bra.

Kan dere prøve å få hjelp? En som kan se og skjønne deres situasjon og hjelpe dere videre?

Skrevet
5 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Å tilfredstille dama er det beste jeg vet, det ligger såå mye bak å gjøre kvinnen fornøyd enten det er forhold eller ikke...

Jeg er en type som gir mere av meg selv enn jeg forventer tilbake, og gleden min er at hun er smilende førnøyd og ferdig tilfredstilt. Uten omsorg for partnerens nytelser og gleder, har man ikke så mye å gjøre i et forhold mener jeg. Jeg er blitt mere glad i forspill med årene, og det viktigere enn vi tror. og forspillet trenger ikke bare å starte i senga, den kan starte allerede om morgenen når man står opp. Kosing, vennlighet, unngå småkrangling, gjøre små tjenester, kroppskontakt når vi passerer hverandre, et kyss på halsen eller munn, klemme og snuse i håret...

"...aaah, du lukter så godt" "takk skal du ha" "du er nå bra snill med meg ja" "...å du som jeg elsker deg" "hva vil ha til middag kjære?"

De små dagligdagse ordene betyr så mye, og er ofte forløperen til sengekos har jeg merket meg... jo mere komplimenter jeg gir jo mere lyst skapes det. Før vi legger oss blir jeg ofte koseklein, småpusker henne på underarmen, legger hånden på magen hennes, pjusker litt i nakken hennes... får jeg respons og hun gjør det samme. Kysser hun meg kjennes det på kysset hva hun vil når vi skal legge oss. De små signalene er bare såå viktig å få og gi. Noen ganger bare sier vi det rett ut at vi har lyst, og formelig løper opp trappa... Noen ganger skjer det så fort at vi ikke klarer å vente, vi er så tente på hverandre at vi driter i om naboen ser oss gjennom vinduet...

Jeg blir både irritert og lei meg når jeg leser slike hendelser som du opplever TS. En ting er å komme for fort, det kan jo skje selv med den beste. men ikke når han oppfører seg som en dårlig elsker full av egoisme... Jeg vil bare si: Ikke kast bort mere tid på en mann som ikke endrer seg eller vil høre på deg. Vær gjerne litt egoist tilbake og finn deg en mann som sier:

"God morgen kjære" "...å du som jeg elsker deg" "...herrefred så deilig sex du gir meg" "takk for at du er så snill med meg"

...det er de signalene og ordene du skal høre i hverdagen din, og det er det du fortjener i fremkommelig tid🧡

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Takk. Det er sånn jeg mener.Og ønsker. Heldig dame som har deg :) Jeg er snart 40år.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Fioljenta skrev:

Kjære deg, jeg vil ikke kalle deg egoist. Men det virker på meg som om kommunikasjonen deres ikke fungerer så bra.

Kan dere prøve å få hjelp? En som kan se og skjønne deres situasjon og hjelpe dere videre?

Ja har fått hjelp og da går det bra den lille tiden.Og så er det over igjen.Ganske så fort!

Prøver å ikke angripe han eller komme med beskyldninger. Og si det på en ok måte.Men han går rett i forsvar hver gang.Og begynner å lange ut om hvor egoist og alt med meg.Istedenfor å se at ja kanskje sånn eller sånn.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Det er sånn jeg mener.Og ønsker. Heldig dame som har deg :) Jeg er snart 40år.

40år ja, da har du ca 40år til med å gi og få kjærlighet, jeg er singel og snart 50år og har ca 40år igjen... for jeg skal jo bli 90år 😅

Jeg tror vi lever litt lengre de som vokser sammen lykkelig og bekymringfri, det er bare så synd at man ikke får gi kjærlighet når man har oppskriften klar. Det blir litt som dekke opp et fint kaffebord å spise kvæfjordkaken alene, føles veldig sårt å ikke ha noen å spandere den goden med... Men jeg må si jeg har det ganske bra som singel da, selv om jeg savner kosen på dagtid og gymnastikken om kvelden... det henger liksom sammen. Det viktigste er å ha troa på kjærligheten🧡🤞

Skrevet

Jeg syntes ikke du er ego i det hele tatt. Og hvis det plager deg mye, så mye at det går utover forholdet har jeg ingen problem med å skjønne at du vil avslutte det. ❤️ 

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske at hun jeg henger i sammen med hadde vært som deg ts.... hun er faktisk som mann din å det er til å bli syk og deprimert av .

Anonymkode: 3392f...2ef

Skrevet
16 timer siden, Bamseklemmer skrev:

40år ja, da har du ca 40år til med å gi og få kjærlighet, jeg er singel og snart 50år og har ca 40år igjen... for jeg skal jo bli 90år 😅

Jeg tror vi lever litt lengre de som vokser sammen lykkelig og bekymringfri, det er bare så synd at man ikke får gi kjærlighet når man har oppskriften klar. Det blir litt som dekke opp et fint kaffebord å spise kvæfjordkaken alene, føles veldig sårt å ikke ha noen å spandere den goden med... Men jeg må si jeg har det ganske bra som singel da, selv om jeg savner kosen på dagtid og gymnastikken om kvelden... det henger liksom sammen. Det viktigste er å ha troa på kjærligheten🧡🤞

Ja vi får håpe vi får oppleve det i mange mange år framover 😁

Ha tro på kjærligheten.Den er nok der ute for deg og.Og den kommer når du minst venter det.Kanskje er den rett rundt hjørnet?

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, KineAnd skrev:

Jeg syntes ikke du er ego i det hele tatt. Og hvis det plager deg mye, så mye at det går utover forholdet har jeg ingen problem med å skjønne at du vil avslutte det. ❤️ 

Ja må nok det.

Trist men noen ganger for det bestr framfor å være ulykkelig!På alle områder.

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske at hun jeg henger i sammen med hadde vært som deg ts.... hun er faktisk som mann din å det er til å bli syk og deprimert av .

Ja det er ikke en god følelse.Blir ganske ensom og sulten på nærhet og intimitet.

Kanskjr du skulle snakket med hun eller gått videre du og? 😊

Vi fortjener alle å være lykkelige!

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi får håpe vi får oppleve det i mange mange år framover 😁

Ha tro på kjærligheten.Den er nok der ute for deg og.Og den kommer når du minst venter det.Kanskje er den rett rundt hjørnet?

🤞🤞❤❤🙈

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, og jeg tror det er langt mer vanlig at det er den veien og ikke uvillige menn. Skulle gjerne hatt en som deg, TS

Mann, 50+

Anonymkode: 77573...189

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er ikke en god følelse.Blir ganske ensom og sulten på nærhet og intimitet.

Kanskjr du skulle snakket med hun eller gått videre du og? 😊

Vi fortjener alle å være lykkelige!

En blir underernært på viktige ting i livet , er rett over 50 og tenker at det burde være mye igjen men føler ting er tomt.... har så mye å gi men mister helt gnisten... har tatt den praten flere ganger men tenker nå at å gå videre er eneste løsning ja .... 😊

Skrevet

Jeg dro etter langt ekteskap med sexuell itestengelse de siste årene, grusomt å være i. Var andre grunner også. Har nå ny kjæreste og heldigvis er nærhet og intimitet viktig for oss begge. Å bli avvist er veldig sårt og vondt, sex hører jo med i kjærlighet. 

Anonymkode: 3a729...7da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...