Gå til innhold

Urteplante matbutikk som holder seg fin i 5 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg skal kjøpe en krydderplante fra en matbutikk som jeg vil skal se fin ut på kjøkkenbenken lengst mulig uten noe stell, hvilken plante bør jeg gå for? Basilikum må vel ha vann ofte? Hva med oregano eller bladpersille? 

Casen er bare at jeg skal være bortreist i 5 dager og mens jeg er borte skal det være et par visninger hos meg ubestemt dag og megler ønsket seg krydderplante på kjøkkenet 😆 kjipt hvis den ser helt død ut når megler kommer på visning 🙈

Anonymkode: c88a7...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som har holdt seg best hos meg er laurbær, timian, rosmarin og oregano. De med store blader klapper fort sammen. Bruk en selvvanningspotte helst i vinduet.

Anonymkode: 2143a...073

Skrevet

Takk for svar!

Skrevet

Hva sier megleren om småfluer da? Hver gang jeg kjøper krydderurter følger de med på kjøpet. 

Anonymkode: 45665...248

• Liker 4
Skrevet

Basilikum holder fint i 2 uker hos meg, bare man gir den litt vann hver dag.

Anonymkode: 8e158...5d7

Skrevet

Kan du ikke bare gi megler penger til å eventuelt kjøpe en ny urteplante på vei til visningen ? 

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en fin timian og satser på den holder seg fresh og innbydende :) megler skulle bare ta bort urten om den ikke ser fin ut på visning.

Vi pleier å kjøpe urteplanter og er ikke plaget med fluer av den grunn 😊 Men vi pleier å kjøpe mest av basilikum og koriander, og de holder seg dårlig om man ikke vanner og plukker hver dag 🙈

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...