Gå til innhold

Micropenis er fortsatt en ok fornærmelse

Anbefalte innlegg

Gjest byråkrati
Skrevet

Med tiden har vi blitt oppmerksom på at enkelte egenskaper ikke enkelt kan skyldes på at individet er lat eller dårlig. Du kan ikke enkelt kalle noen feit, det kan være mange grunner til at en person er feit. Traumer, gener you name it. Å kalle noen feit er ikke innafor. Å kalle noen flatbrystet er ikke innafor

Men, det er fortsatt en greie at vi kan rakke ned på menn ved å si at de har en mikropenis. En mann kan være en bra person, som gjør mye for samfunnet, men vi bruker fortsatt micropenis som et skjellsord, som om en mann med liten penis er verdiløs, uansett hvem han er. Og det er innafor

Jeg syntes det er empatiløst å rakke ned på en hel gruppe menn, der mange av de er gode mennesker, fordi de har mikropenis. Det er som å rakke ned op kvinner som er "latbrøstet", selv om de jobber for et likestilt samfunn. 

Det er ikke innafor å rakke ne dpå kvinner med små pupper. Eller mennesker som er feite. Det burde heller ikke være innafor å rakke ned på menn som har liten penis. Det er ikke noe de har valgt, de er ikke dårlige mennesker fordi de er genetisk uheldige. Det er ikke mer greit å rakke ned på menn med liten penis, enn å rakke ned på kvinner med små pupper

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ser/hører du dette?

Anonymkode: 41e9c...9c0

• Liker 7
Skrevet

Jeg har aldri hørt noen i det virkelige liv bruke micropenis som skjellsord. Som regel er der menn som er opptatt av penis. Det er forøvrig et veldig lite antall menn som har micropenis.

Anonymkode: 60f22...545

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg er enig. Hørt venninner si at menn var for lite utstyrt til å være sammen med, og dette synes jeg egentlig er fryktelig å høre. Ubehagelig for meg også. Synes ikke man bør snakke negativt om andres kropper på den måten, og at det i alle fall skal holdes privat.

Anonymkode: 79c31...4a4

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor ser/hører du dette?

En milliard tråder her?

Anonymkode: 311e5...958

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

En milliard tråder her?

I alle penistrådene som startes av menn?

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

I alle penistrådene som startes av menn?

Nei.

Skrevet

Merker småpikk stress hos ts. 

Anonymkode: 28fd7...5bb

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei.

Men de trådene er jo startet av menn, med veldig få unntak.

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er enig. Hørt venninner si at menn var for lite utstyrt til å være sammen med, og dette synes jeg egentlig er fryktelig å høre. Ubehagelig for meg også. Synes ikke man bør snakke negativt om andres kropper på den måten, og at det i alle fall skal holdes privat.

Menn gjør jo akkurat det samme?

Anonymkode: 17648...b71

• Liker 3
Skrevet

Nå er det helst bare om mikropenisen foreligger hos en mann med ekstremt dårlige personlige egenskaper at denne brukes mot han da. Og det kan vel i grunnen kalles rettferdighet i verden. 

Anonymkode: 165a1...97e

• Liker 1
Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-pa-penisharselas---kroppspress/72871959

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det helst bare om mikropenisen foreligger hos en mann med ekstremt dårlige personlige egenskaper at denne brukes mot han da. Og det kan vel i grunnen kalles rettferdighet i verden. 

Anonymkode: 165a1...97e

Nå vet jeg ikke hvem disse "kjendisene" er, og om han har ekstremt dårlige personlige egenskaper, godt mulig. Å latterliggjøre en på grunn av liten penis går ikke bare utover den ene personen. Det er ingen hemmelighet at det er mange gutter som sliter med skam og usikkerhet angående penisen sin. Og når de hører nedsettende kommentarer om andre, vil det bare ødelegge seksualiteten deres mer. 

Sitat

- Jeg mener de burde forstå at slike kommentarer fester seg hos gutter. Det er gutter som sliter med denne usikkerheten og å si noe sånt i en podkast, kommer ikke til å gjøre det noe bedre for dem

Anonymkode: 05510...a2c

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn gjør jo akkurat det samme?

Klager over størrelsen til penisen til damene deres?

Anonymkode: 9a7e6...16c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klager over størrelsen til penisen til damene deres?

sier ting som bollemus eller flaggermus eller lignende.. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

sier ting som bollemus eller flaggermus eller lignende.. 

Det er jo ikke samme sak. Det er tilsvarende, men ikke det samme.

Skrevet
På 24.9.2020 den 23.47, AnonymBruker skrev:

Når en må spørre om den er inni så er ting for lite altså. Å en må da tåle at venniner snakker med hverandre om hvorfor en dumper en mann. Da lyger ikke jeg å sier at det er noe annet , når jeg dumpet han KUN fordi utstyret hans var for lite.

Anonymkode: 6bc4f...0af

Gjest byråkrati
Skrevet

Poenget mitt er at det er innafor å rakke ned på menn ved å si de har liten pikk. Dette er helt fraværende når det gjelder kvinner med små bryster eller som har en underliv som er annerledes

Det er meget mulig at menn i seg selv står mye bak den type nedrakking, men det er uansett ikke ok. Det finnes mange menn som er gode og fantastiske mennesker som har liten penis. Å ha liten penis er ikke en feil med personlighet eller verdi. Samme med små bryster. Jeg syntes det burde være sterkere reaksjoner når man ser den type nedrakking i film, tv eller annet. 

Skrevet

Mest menn som er oppgengt i tisselurene sine.

Start med å bekymre deg for faktiske samfunnspoblemer du, som voldekt og vold.

Anonymkode: d8480...8d0

Gjest byråkrati
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mest menn som er oppgengt i tisselurene sine.

Start med å bekymre deg for faktiske samfunnspoblemer du, som voldekt og vold.

Anonymkode: d8480...8d0

Jeg er bekymret for de også. Det er faktisk mulig å bry seg om flere typer samfunnsproblem på samme tid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...