AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg har kjøpt monster miracle spaghetti og lurte på om noen har en god oppskrift? Ser det er veldig delte meninger om disse, enten så hater man dem eller så liker man dem, men utifra det jeg har lest så har tilberedingsmetode mye å si. Anonymkode: 99fc6...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Del Skrevet 25. september 2020 Jeg har ikke smakt de selv, men ei venninne av meg pleier å bruke dem når hun har sin årlige detox. Hun koker spaghettien i grønnsaksbuljong, og har langtidskokt tomatsaus til. Anonymkode: 95930...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Del Skrevet 25. september 2020 Tja, jeg syns ikke de er gode. Det er mye bedre med spiralpasta av squash. Med god tomatsaus og karbonadedeig ved siden av. Men om du vil prøve de andre pastaene, så vil jeg nok slenge meg på anbefaling til AB over meg. Anonymkode: 2a440...ff7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Del Skrevet 25. september 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke smakt de selv, men ei venninne av meg pleier å bruke dem når hun har sin årlige detox. Hun koker spaghettien i grønnsaksbuljong, og har langtidskokt tomatsaus til. Anonymkode: 95930...261 Tusen takk! Jeg har hørt at de smaker veldig lite, så å koke dem i grønnsaksbuljong høres lurt ut. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja, jeg syns ikke de er gode. Det er mye bedre med spiralpasta av squash. Med god tomatsaus og karbonadedeig ved siden av. Men om du vil prøve de andre pastaene, så vil jeg nok slenge meg på anbefaling til AB over meg. Anonymkode: 2a440...ff7 Jeg har prøvd det, men er ikke glad i squash dessverre. Ble nysgjerrig på disse ettersom jeg har lest at de smaker svært lite, men trekker til seg smaken av det du tilsetter dem. Anonymkode: 99fc6...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Del Skrevet 26. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk! Jeg har hørt at de smaker veldig lite, så å koke dem i grønnsaksbuljong høres lurt ut. Jeg har prøvd det, men er ikke glad i squash dessverre. Ble nysgjerrig på disse ettersom jeg har lest at de smaker svært lite, men trekker til seg smaken av det du tilsetter dem. Anonymkode: 99fc6...4fd Ok. Hvordan syns du monster sine smakte da? Jeg har ikke smakt det merket før, men er for fornøyd med mange av de andre produktene til monster. Anonymkode: 2a440...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #6 Del Skrevet 26. september 2020 Jeg bruker monster sine. Helt ærlig smaker de ingenting, og har litt plastikk konsistens. Men jeg er fryktelig fornøyd med at det er en pasta erstatning, da jeg eeeeeelsker pasta. Bruke også monster ris. mitt tips er å ikke overkoke det, da mister det fort fasongen og blir litt grøt. Så kok de heller litt for lite enn for lenge!! Du lærer deg fort koketid i forhold til hvordan du liker konsistensen. av smak, kan du gjøre hva som helst. I og med at de ikke smaker noe, er det digg med en saus som smaker litt. Bruk den sausen du liker best til pasta! finnes også mange bra lavkarbo sauser på tights.no. Ketsjupen derfra er god! Bolognesesausen syntes jeg ble for søt. Redningen min er chillikrydder! Anonymkode: 70b3d...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå