Gå til innhold

Shirataki/zero/miracle nudler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt monster miracle spaghetti og lurte på om noen har en god oppskrift? Ser det er veldig delte meninger om disse, enten så hater man dem eller så liker man dem, men utifra det jeg har lest så har tilberedingsmetode mye å si. 

Anonymkode: 99fc6...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke smakt de selv, men ei venninne av meg pleier å bruke dem når hun har sin årlige detox. Hun koker spaghettien i grønnsaksbuljong, og har langtidskokt tomatsaus til.

Anonymkode: 95930...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg syns ikke de er gode. Det er mye bedre med spiralpasta av squash. Med god tomatsaus og karbonadedeig ved siden av. 

Men om du vil prøve de andre pastaene, så vil jeg nok slenge meg på anbefaling til AB over meg. 

Anonymkode: 2a440...ff7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke smakt de selv, men ei venninne av meg pleier å bruke dem når hun har sin årlige detox. Hun koker spaghettien i grønnsaksbuljong, og har langtidskokt tomatsaus til.

Anonymkode: 95930...261

Tusen takk! Jeg har hørt at de smaker veldig lite, så å koke dem i grønnsaksbuljong høres lurt ut. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg syns ikke de er gode. Det er mye bedre med spiralpasta av squash. Med god tomatsaus og karbonadedeig ved siden av. 

Men om du vil prøve de andre pastaene, så vil jeg nok slenge meg på anbefaling til AB over meg. 

Jeg har prøvd det, men er ikke glad i squash dessverre. Ble nysgjerrig på disse ettersom jeg har lest at de smaker svært lite, men trekker til seg smaken av det du tilsetter dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Jeg har hørt at de smaker veldig lite, så å koke dem i grønnsaksbuljong høres lurt ut. 

Jeg har prøvd det, men er ikke glad i squash dessverre. Ble nysgjerrig på disse ettersom jeg har lest at de smaker svært lite, men trekker til seg smaken av det du tilsetter dem. 

Ok. Hvordan syns du monster sine smakte da? Jeg har ikke smakt det merket før, men er for fornøyd med mange av de andre produktene til monster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker monster sine. Helt ærlig smaker de ingenting, og har litt plastikk konsistens. Men jeg er fryktelig fornøyd med at det er en pasta erstatning, da jeg eeeeeelsker pasta. Bruke også monster ris. 

mitt tips er å ikke overkoke det, da mister det fort fasongen og blir litt grøt. Så kok de heller litt for lite enn for lenge!! Du lærer deg fort koketid i forhold til hvordan du liker konsistensen.

av smak, kan du gjøre hva som helst. I og med at de ikke smaker noe, er det digg med en saus som smaker litt. Bruk den sausen du liker best til pasta! :) finnes også mange bra lavkarbo sauser på tights.no. Ketsjupen derfra er god! Bolognesesausen syntes jeg ble for søt. Redningen min er chillikrydder!

Anonymkode: 70b3d...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...