AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Selv om man er 40 og gift? Please si ja🙏🏼 Livet er så kjedelig uten! Anonymkode: bbfa2...0f7 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 For et tomt liv du må ha, hvis dette er det du ønsker deg! Anonymkode: a51bc...818 12
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 NEI. Du får bare flørte med din kone eller ektemann og får ikke plage andre med at oppmerksomhetsbehovet ditt ikke er fylt i forholdet ditt. Anonymkode: 952b9...806 13
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ikke plage andre med at oppmerksomhetsbehovet ditt ikke er fylt i forholdet ditt spot on! Anonymkode: a51bc...818 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Selvsagt er det lov å flørte litt når en har passert 40 og er gift. Aller helst med noen i en annen alder, da er det mer opplagt at det bare er for litt moro. Men så var det det da med hva hver enkelt legger i en flørt. Noen vet ikke helt hvor grensene går. Anonymkode: aa66c...a98 5
Gjest Alterego666 Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Jeg flørter uskyldig hele tiden. Det er ingenting galt med det. Partner er på akkurat samme måte. M(53).
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 Det kommer helt an på hvor i forholdet man er. Er det i starten av et forhold, første to årene, så synes jeg ikke noe om det. Hvis man har behov for flørting med andre så tidlig så er det noe som ikke stemmer helt. Hvis man har behov for flørting rundt fødsler, sitt eget bryllup og slike store milepæler, så synes jeg også det er noe galt fatt. Men i dødperioder, eller etter mange års ekteskap, at man flørter litt med ukjente i kassa på butikken, på trikken, på fjellet på restaurant, når partneren ikke er der, det tenker jeg er helt innafor. Da legger jeg til grunn at man ikke kjenner vedkommende og man gjør ingen forsøk på å bli kjent. Det er kun for å kjenne at man lever. Det er korte engangshendelser, og man oppsøker ikke vedkommende igjen og igjen for å flørte. Anonymkode: 58479...e23 19
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 Det er vel opp til partneren din om han eller hun synes det er ok at du gjør det? I mitt forrige forhold var det ok. Endte i utroskap så i mitt nåværende forhold er det ikke innafor og ingen av oss har behov for det heller. Anonymkode: 5c87d...673 1
exictence Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 Kommer vel an på hva du legger i flørtingen.
spinnwild Skrevet 25. september 2020 #10 Skrevet 25. september 2020 40-åringer kan flørte. Gifte kan flørte. Hva som er rett for deg og ditt ekteskap, kan bare dere to definere sammen. 5
Gjest Skrevet 25. september 2020 #11 Skrevet 25. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om man er 40 og gift? Please si ja🙏🏼 Livet er så kjedelig uten! Anonymkode: bbfa2...0f7 Det får du nesten spøre din ektefelle om.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #12 Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen vet ikke helt hvor grensene går. Den går der den ellers går: Noen i samme liga eller under. Og så lavt er det få som går, at de flørter med andre. Anonymkode: a51bc...818
Swoosh Skrevet 25. september 2020 #13 Skrevet 25. september 2020 Det hadde jeg ikke gjort, jeg vet mannen min ikke hadde likt det, og jeg hadde heller ikke likt om han gjorde det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #14 Skrevet 25. september 2020 Om ektefellen din syns det er greit så. 👍🏻 Hvis ikke så kan du jo skille deg, da kan du flørte så mye du vil. Anonymkode: 79c49...44a 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #15 Skrevet 25. september 2020 Ja, det er greit. Anonymkode: 25a49...7ae
Hasselnøtter Skrevet 25. september 2020 #16 Skrevet 25. september 2020 En grei regel er vel at du kan gjøre alt som hadde vært greit for ektefellen om han hadde visst det. I mitt forhold er ikke flørt med andre ok. I noen er det ok. 9
ItchyBitchySpider Skrevet 25. september 2020 #17 Skrevet 25. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer helt an på hvor i forholdet man er. Er det i starten av et forhold, første to årene, så synes jeg ikke noe om det. Hvis man har behov for flørting med andre så tidlig så er det noe som ikke stemmer helt. Hvis man har behov for flørting rundt fødsler, sitt eget bryllup og slike store milepæler, så synes jeg også det er noe galt fatt. Men i dødperioder, eller etter mange års ekteskap, at man flørter litt med ukjente i kassa på butikken, på trikken, på fjellet på restaurant, når partneren ikke er der, det tenker jeg er helt innafor. Da legger jeg til grunn at man ikke kjenner vedkommende og man gjør ingen forsøk på å bli kjent. Det er kun for å kjenne at man lever. Det er korte engangshendelser, og man oppsøker ikke vedkommende igjen og igjen for å flørte. Anonymkode: 58479...e23 Hadde noen begynt å flørte med meg på trikken eller på butikken ut av det blå, ville jeg bare ha sett rart på vedkommende og tenkt at her er det masse issues og oppmerksomhetsbehov man kanskje bør diskutere med en psykolog. Man plager da ikke ukjente mennesker i butikken og på offentlig transport med oppmerksomhetsbehovet sitt. Makan. 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #18 Skrevet 25. september 2020 Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev: Hadde noen begynt å flørte med meg på trikken eller på butikken ut av det blå, ville jeg bare ha sett rart på vedkommende og tenkt at her er det masse issues og oppmerksomhetsbehov man kanskje bør diskutere med en psykolog. Man plager da ikke ukjente mennesker i butikken og på offentlig transport med oppmerksomhetsbehovet sitt. Makan. Akkurat! Det disse menneskene glemmer er at det finnes en tredjepart her. Denne tredjeparten tar de helt for gitt at skal stille opp og hjelpe et middelaldrende par å føle seg ung og sprek igjen. Anonymkode: a51bc...818 5
Gjest Alterego666 Skrevet 25. september 2020 #19 Skrevet 25. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat! Det disse menneskene glemmer er at det finnes en tredjepart her. Denne tredjeparten tar de helt for gitt at skal stille opp og hjelpe et middelaldrende par å føle seg ung og sprek igjen. Anonymkode: a51bc...818 Tåpelig. Man er ikke sosial støttekontakt om man blir flørtet med. Flørt er gjensidig og frivillig. Om du ikke vil bli flørtet med, lar du bare være å respondere. Problemet løst.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #20 Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, Alterego666 skrev: Tåpelig. Man er ikke sosial støttekontakt om man blir flørtet med. Flørt er gjensidig og frivillig. Om du ikke vil bli flørtet med, lar du bare være å respondere. Problemet løst. Nei, problemet er ikke løst av det, nei. Man skal kunne ferdes fritt uten å bli trakassert overalt. Og er det noen som trakasserer (på byen, på treningssenteret), så er det disse stusslige desperate halvgamlingene, som ikke klarer å få det til i eget parforhold. Oppsøk likesinnede, ikke press seksualiteten ned over uskyldige. Anonymkode: a51bc...818 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå