Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om man er 40 og gift? Please si ja🙏🏼 Livet er så kjedelig uten!

Anonymkode: bbfa2...0f7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et tomt liv du må ha, hvis dette er det du ønsker deg!

Anonymkode: a51bc...818

• Liker 12
Skrevet

NEI. Du får bare flørte med din kone eller ektemann og får ikke plage andre med at oppmerksomhetsbehovet ditt ikke er fylt i forholdet ditt.

Anonymkode: 952b9...806

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ikke plage andre med at oppmerksomhetsbehovet ditt ikke er fylt i forholdet ditt

:laugh: spot on!

• Liker 9
Skrevet

Selvsagt er det lov å flørte litt når en har passert 40 og er gift. Aller helst med noen i en annen alder, da er det mer opplagt at det bare er for litt moro. Men så var det det da med hva hver enkelt legger i en flørt. Noen vet ikke helt hvor grensene går.

Anonymkode: aa66c...a98

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg flørter uskyldig hele tiden. Det er ingenting galt med det. Partner er på akkurat samme måte.

M(53).

Skrevet

Det kommer helt an på hvor i forholdet man er. Er det i starten av et forhold, første to årene, så synes jeg ikke noe om det. Hvis man har behov for flørting med andre så tidlig så er det noe som ikke stemmer helt. Hvis man har behov for flørting rundt fødsler, sitt eget bryllup og slike store milepæler, så synes jeg også det er noe galt fatt. 

Men i dødperioder, eller etter mange års ekteskap, at man flørter litt med ukjente i kassa på butikken, på trikken, på fjellet på restaurant, når partneren ikke er der, det tenker jeg er helt innafor. Da legger jeg til grunn at man ikke kjenner vedkommende og man gjør ingen forsøk på å bli kjent. Det er kun for å kjenne at man lever. Det er korte engangshendelser, og man oppsøker ikke vedkommende igjen og igjen for å flørte. 

Anonymkode: 58479...e23

• Liker 19
Skrevet

Det er vel opp til partneren din om han eller hun synes det er ok at du gjør det? 

I mitt forrige forhold var det ok. Endte i utroskap så i mitt nåværende forhold er det ikke innafor og ingen av oss har behov for det heller. 

Anonymkode: 5c87d...673

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på hva du legger i flørtingen.

Skrevet

40-åringer kan flørte.

Gifte kan flørte. 

Hva som er rett for deg og ditt ekteskap, kan bare dere to definere sammen. 

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om man er 40 og gift? Please si ja🙏🏼 Livet er så kjedelig uten!

Anonymkode: bbfa2...0f7

Det får du nesten spøre din ektefelle om.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen vet ikke helt hvor grensene går.

Den går der den ellers går: Noen i samme liga eller under. Og så lavt er det få som går, at de flørter med andre. 

Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort, jeg vet mannen min ikke hadde likt det, og jeg hadde heller ikke likt om han gjorde det. 

• Liker 1
Skrevet

Om ektefellen din syns det er greit så. 👍🏻
Hvis ikke så kan du jo skille deg, da kan du flørte så mye du vil. 

Anonymkode: 79c49...44a

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er greit.

Anonymkode: 25a49...7ae

Skrevet

En grei regel er vel at du kan gjøre alt som hadde vært greit for ektefellen om han hadde visst det.

I mitt forhold er ikke flørt med andre ok. I noen er det ok.

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på hvor i forholdet man er. Er det i starten av et forhold, første to årene, så synes jeg ikke noe om det. Hvis man har behov for flørting med andre så tidlig så er det noe som ikke stemmer helt. Hvis man har behov for flørting rundt fødsler, sitt eget bryllup og slike store milepæler, så synes jeg også det er noe galt fatt. 

Men i dødperioder, eller etter mange års ekteskap, at man flørter litt med ukjente i kassa på butikken, på trikken, på fjellet på restaurant, når partneren ikke er der, det tenker jeg er helt innafor. Da legger jeg til grunn at man ikke kjenner vedkommende og man gjør ingen forsøk på å bli kjent. Det er kun for å kjenne at man lever. Det er korte engangshendelser, og man oppsøker ikke vedkommende igjen og igjen for å flørte. 

Anonymkode: 58479...e23

Hadde noen begynt å flørte med meg på trikken eller på butikken ut av det blå, ville jeg bare ha sett rart på vedkommende og tenkt at her er det masse issues og oppmerksomhetsbehov man kanskje bør diskutere med en psykolog. Man plager da ikke ukjente mennesker i butikken og på offentlig transport med oppmerksomhetsbehovet sitt. Makan. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, ItchyBitchySpider skrev:

Hadde noen begynt å flørte med meg på trikken eller på butikken ut av det blå, ville jeg bare ha sett rart på vedkommende og tenkt at her er det masse issues og oppmerksomhetsbehov man kanskje bør diskutere med en psykolog. Man plager da ikke ukjente mennesker i butikken og på offentlig transport med oppmerksomhetsbehovet sitt. Makan. 

Akkurat!

Det disse menneskene glemmer er at det finnes en tredjepart her. Denne tredjeparten tar de helt for gitt at skal stille opp og hjelpe et middelaldrende par å føle seg ung og sprek igjen. 

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat!

Det disse menneskene glemmer er at det finnes en tredjepart her. Denne tredjeparten tar de helt for gitt at skal stille opp og hjelpe et middelaldrende par å føle seg ung og sprek igjen. 

Tåpelig. Man er ikke sosial støttekontakt om man blir flørtet med. Flørt er gjensidig og frivillig. Om du ikke vil bli flørtet med, lar du bare være å respondere. Problemet løst.

Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Tåpelig. Man er ikke sosial støttekontakt om man blir flørtet med. Flørt er gjensidig og frivillig. Om du ikke vil bli flørtet med, lar du bare være å respondere. Problemet løst.

Nei, problemet er ikke løst av det, nei.

Man skal kunne ferdes fritt uten å bli trakassert overalt. Og er det noen som trakasserer (på byen, på treningssenteret), så er det disse stusslige desperate halvgamlingene, som ikke klarer å få det til i eget parforhold.

Oppsøk likesinnede, ikke press seksualiteten ned over uskyldige. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...