Gå til innhold

Yngre menn, har dere lyst på sex med modne damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du testet det, eller noe du fantaserer om. 

Anonymkode: e443b...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har testet det. Var spennende i mine yngre år, men når man blir eldre er det ikke like spennende lengre.

Anonymkode: bcb1f...67e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når gutter blir til menn...

Jeg vokste opp med ei fantastisk lærerinne, hun lærte meg å være gentlemann, oppvarte og tilfredstille kvinner. Nå er det min tur å gi arven videre. Jeg kommer alltid til å støtte den eldre kvinnen som ønsker seg en yngre elsker. Dere har faktisk større betydning enn dere skulle tro, stå på og lær dem opp... og send dem tilbake ferdig omskolert som mann❤️

Jeg klarer ikke å tenke på min lærerinne uten at det kommer en tåre, ikke bare fordi hun har gått bort... men alt det gode hun gav meg... jeg er evig takknemmelig og glad i deg, du ser meg sikkert hver gang jeg legger en rose på baksiden av din sten... det er fordi jeg alltid støttet og sto bak deg🖤

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror det er noe alle yngre menn/gutter fantaserer om. Puberteten til gutter kan nok fort oppsummeres slik:

image.png.cc3278bcef1e3c364ea7d0bf626c01c1.png

• Liker 1
Skrevet

Spørs hva du mener med menn, tenker du på overkåte hormonelle tenåringsgutter eller unge voksne menn ?                                        Jeg kan bare snakk for meg selv, jeg fikk oppleve dette som 24-åring, og siden har jg aldri sett meg tilbake,

Ja Takk til modne kvinner, sex blir aldri så bra som mellom viril yngre mann og het lengtende moden kvinne.

Anonymkode: 77bea...95f

• Liker 1
Skrevet

nei

Anonymkode: 92ece...4e4

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hva du mener med menn, tenker du på overkåte hormonelle tenåringsgutter eller unge voksne menn ?                                        Jeg kan bare snakk for meg selv, jeg fikk oppleve dette som 24-åring, og siden har jg aldri sett meg tilbake,

Ja Takk til modne kvinner, sex blir aldri så bra som mellom viril yngre mann og het lengtende moden kvinne.

Anonymkode: 77bea...95f

Ja, tenker unge menn.;)

Anonymkode: e443b...aa6

Skrevet

Før i tiden ønsket jeg det ganske ofte. Nå har drømmen blitt oppfyllt. 

Skrevet

Som 25 åring lå jeg med ei på 45

Hun var rett og slett kjedelig i senga. 

Ville ikke suge, ville ikke bli slikket. Prøvde å slikke rumpehullet hennes men det ville hun heller ikke. 

Hun lå der bare som en sjøstjerne. 

Jeg viril med godt utstyr, topptrent fitness kropp og kondisjon som kunne vare timesvis om så.

Kanskje verste sexen noe sinne.

Anonymkode: d603f...b32

Skrevet

Er du HOT og tiltrekkende nok, tror jeg de aller fleste menn driter i alder. 

Men du må se rimelig bra ut for å matche dem som er jevngamle som mannen. 

Anonymkode: 68c6c...a31

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...