Gjest Albbas Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 Har et stort, ensfarget strikketøy (skal bli kjole) og oppdaget nå at jeg har en maske for mye. Jeg greier å se hvor det oppstod, dvs hvilken maske som ikke burde vært der. Kan jeg bare strikke den sammen med sidemasken? Jeg tør ikke å rekke opp ved å ta av pinnene, må i så fall "strikke" meg "tilbake" og det tar flere dager... Er flere dager siden jeg stusset på det som jeg nå ser endte opp som ekstra maske. Argh! Men det vil vel knapt være synlig, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Del Skrevet 24. september 2020 Ja, det kan du fint gjøre😊 Anonymkode: 3f4ef...0a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Del Skrevet 25. september 2020 Du trenger ikke rekke opp hele strikketøyet. Du kan slippe ned masken til dit du laget den og fjerne den og så stramme litt til i maskene ved siden av. Eventuelt kan du strikke sammen to masker. Det kommer litt an på hvordan du har fått en maske for mye. Dersom du feks har laget et kast med uhell, har du mest sannsynlig fått et lite «hull» i strikketøyet der du lagde kastet. Anonymkode: 39279...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 25. september 2020 #4 Del Skrevet 25. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Du trenger ikke rekke opp hele strikketøyet. Du kan slippe ned masken til dit du laget den og fjerne den og så stramme litt til i maskene ved siden av. Eventuelt kan du strikke sammen to masker. Det kommer litt an på hvordan du har fått en maske for mye. Dersom du feks har laget et kast med uhell, har du mest sannsynlig fått et lite «hull» i strikketøyet der du lagde kastet. Anonymkode: 39279...b82 Hmm, skal se om jeg finner noen video på det du nevner der. Hvis jeg ikke forstår noe strikker jeg bare sammen. Jeg strikker med dobbel tråd, og hadde plutselig en maske med enkel tråd. Trodde jeg bare hadde mista ene tråden på den masken og strikka den som vanlig, men nå ser jeg jo at det ikke var en ekte maske... Aner ikke hvordan det skjedde men det er hvertfall ikke noe hull der, jeg ser bare nå at den masken ikke skulle være der. Ja, jeg er nybegynner... 🤪 Og egentlig sykt fornøyd med at strikketøyet er 70 cm før jeg greide å gjøre noe feil 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snedig Skrevet 27. september 2020 #5 Del Skrevet 27. september 2020 Bare strikk den sammen med sidemasken, null stress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå