Gå til innhold

Hvordan ble syklus nr 2 etter sa/ma?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Første syklus etter ma ble 55 dager lang. Siden vi har ivf behandling så er jeg selvsagt redd for at andre syklus etter ma også blir lang... 

Edit: fordi da blir det avbrutt fordi st Olavs da avskriver det som en "dårlig syklus" 

Hvordan var de påfølgende syklusene etter din ma/sa? 

Endret av Neutral90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at jeg fikk mensen ca 3,5 uker etter oppdaget MA og medisinsk abort. 

Anonymkode: 8cc77...259

Skrevet

Mine var normale (for meg) fra første, 25 dager. Andre var en dag kortere, men det var en mulig kjemisk abort... Så 2 på 25 dager igjen, også gravid. 

• Liker 1
Skrevet

Trist å høre at du har mistet. Etter min MA i juli fikk jeg eggløsning på dag 28 og mensen på dag 43.Er nå på dag 21 i andre pp og ingen eggløsning foreløpig..veldig frustrerende med lange sykluser. Kan jeg spørre hva st Olavs definerer som en "dårlig syklus"?Lurer jo også på om den lange syklusen min kunne føre til MA..

Anonymkode: 524df...0df

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist å høre at du har mistet. Etter min MA i juli fikk jeg eggløsning på dag 28 og mensen på dag 43.Er nå på dag 21 i andre pp og ingen eggløsning foreløpig..veldig frustrerende med lange sykluser. Kan jeg spørre hva st Olavs definerer som en "dårlig syklus"?Lurer jo også på om den lange syklusen min kunne føre til MA..

Æsj, så leit å lese 😕 det er frustrerende når alt man ønsker er å kunne prøve igjen... 

St Olavs mener at jeg som vanligvis har 28 dager sykluser har en dårlig syklus (som de ikke vil bruke) om den ligger an til å bli 32 dager eller mer... De har alltid gitt det et par dager ekstra ifht eggløsning, men ikke mer enn 3-4-5 dager 

Føler det er nokså hardt, men de vet vel hva de gjør 😏 samtidig leser jeg ofte om de som blir gravid på lange sykluser.. 

Skrevet

Etter SA i uke 6 var den andre syklusen helt normal. Etter SA i uke 10 var den første syklusen ganske lang, men den andre bare 2-3 dager lengre enn vanlig.

Skrevet
1 time siden, Neutral90 skrev:

Æsj, så leit å lese 😕 det er frustrerende når alt man ønsker er å kunne prøve igjen... 

St Olavs mener at jeg som vanligvis har 28 dager sykluser har en dårlig syklus (som de ikke vil bruke) om den ligger an til å bli 32 dager eller mer... De har alltid gitt det et par dager ekstra ifht eggløsning, men ikke mer enn 3-4-5 dager 

Føler det er nokså hardt, men de vet vel hva de gjør 😏 samtidig leser jeg ofte om de som blir gravid på lange sykluser.. 

Åj, det var veldig hardt synes jeg også. Trodde at syklus lengde på opptil 35 dager blir regnet som normal jeg.. Hmm 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åj, det var veldig hardt synes jeg også. Trodde at syklus lengde på opptil 35 dager blir regnet som normal jeg.. Hmm 

Ja, er alltid veldig nervøs før ultralyd på syklusdag 10,da blir "dommen" gitt 😅 ble forøvrig gravid på eggløsning på cd35 forrige syklus, men det ble kjemisk. 

Skrevet
Akkurat nå, Neutral90 skrev:

Ja, er alltid veldig nervøs før ultralyd på syklusdag 10,da blir "dommen" gitt 😅 ble forøvrig gravid på eggløsning på cd35 forrige syklus, men det ble kjemisk. 

Skjønner godt at du er nervøs...Ikke enkelt å være i dette gamet. Får du noen medisiner for å få stabile sykluser? Leser om flere her på forumet som har fått det. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at du er nervøs...Ikke enkelt å være i dette gamet. Får du noen medisiner for å få stabile sykluser? Leser om flere her på forumet som har fått det. 

Jeg har egentlig stabile sykluser, men erfaring tilsier at syklusene etter sa/ma kan variere i lengde. 

Har hatt styrt fryseforsøk før, men st Olavs foretrekker naturlig syklus for de som kan ha det. 

Skrevet
14 timer siden, Neutral90 skrev:

Jeg har egentlig stabile sykluser, men erfaring tilsier at syklusene etter sa/ma kan variere i lengde. 

Har hatt styrt fryseforsøk før, men st Olavs foretrekker naturlig syklus for de som kan ha det. 

Fryktelig kjedelig med ustabil syklus, håper vi kommer i rute snart begge to. 

Masse lykke til❤️

• Liker 1
Skrevet

For meg har syklusen stort sett gått fort tilbake etter første mens når jeg har mistet, bortsett fra da jeg fikk utskrapning. Da slet jeg med kort lutealfase noen måneder. Etter cytotec så har jeg alltid gått rett tilbake i normal syklus.

Anonymkode: 96292...a71

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble gravid første syklus etter ma.. 

Anonymkode: 59273...c50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...