AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 Hei. Tok en synstest hos specsavers i dag. føler jeg myser og må konsentrere meg veldig hele tiden, og har stort sett vondt i øynene hele dagen, samt hodepine. Det var ikke stor synsfeil, så optikern ville ikke anbefale meg å bruke briller da det ikke trengte å være store forskjellen. Det måtte jeg bestemme selv. fikk med brilleseddel, men skjønner jo ikke stort av den, så legger ved bilde. spørsmålet mitt da, er om det er noen her som har samme synsfeil -ish som meg, som bruker briller? Anonymkode: e4ba5...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Del Skrevet 24. september 2020 ja men hvis du myser og må konsentrere deg og har vondt i hodet så vil nok briller gjøre godt for synet ditt vil jeg tro. Noen reagerer lite og noen reagerer mer enn andre på synsfeil. Jeg hadde prøvd med briller om jeg var deg. Jeg bruker briller da jeg har minus 0.75 på høyre og minus 1,25 på venstre. Fikk briller i sommer og det er mye bedre ang hodepine og anstrengelse av øynene. Anonymkode: a5ce2...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Del Skrevet 24. september 2020 (endret) Takk for svar. Er det jeg tenker å prøve. om det hjelper på de plagene jeg opplever er det jo gull verd for min del. men det er ikke unormalt å bruke briller med den styrken? Og til slutt, er jeg på langsynt siden eller nærsynt siden?🙈 TS. Anonymkode: e4ba5...e96 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 25. september 2020 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. september 2020 #4 Del Skrevet 25. september 2020 Tråden er ryddet for innlegg av signert helsepersonell. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Del Skrevet 25. september 2020 Ser ut som du er litt langsynt og har litt skjeve hornhinner. Jeg ville absolutt prøvd med briller, det koster jo ikke all verden. Anonymkode: 09d0b...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå