AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 1) hva spiser dere på fastedagene? jeg er "nybegynner", ergo så vil jeg spise de 500 kaloriene jeg har til rådighet de to fastedagene, men målet på sikt er å faste disse to dagene 2) hva gjør dere på fastedagene? trener dere, går dere tur, legger dere fastedagene til dager dere ikke har planer, har fri fra jobben og lignende? 3) om dere trener styrke i tillegg, går det negativt utover styrketreningen at dere ikke alltid får dekt behovet deres for proteiner? Må si at jeg ikke ser på dette som en diett, men livsstil. På sikt vil jeg som jeg skrev faste de to dagene, da ordentlig faste, ettersom dette er bra for helse og sjel. Jeg vil så klart ned i vekt men det er mange grunner til at jeg velger å spise etter 5:2 metoden. Håper på seriøse svar og ikke "herregud det her er ikke sunt hva driver du med du kan ikke sulte deg". Les dere opp på fasting og 5:2 før dere kommenterer, om dere ikke vet. Anonymkode: 17315...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå