Gjest Butterflygirl Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Noen som ver hvor mye den koster i butikken? Tror den finnes i 30ml, 50ml og 100ml. Er mest interessert i 30/50ml. Den koster ca. 250kr på SN, og med 10% medl.rabatt, så betaler jeg ca 225kr. Må betale for moms og fortolle det. Da kommer det opp på ca. 280kr, og pluss postens gebyr i tillegg på ca 70kr, så vil j'adore for 30ml fra SN koste 350. Sparer jo en del, hvis jeg får pengene refundert. Men så mye tull og mas med å gå gjennom tollen. Og SN gidder jo ikke å skrive ned verdien lenger. Noen som vet hvor mye den evt koster i flyplassen? Enten på gardemoen, eller på flyplassen i stavanger?
Armonia Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Mener å huske at 50 ml koster 470 i vanlig butikk. Eller kanskje det var 570?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 På www.tex-free.no kan du sjekke prisen fra tax-freebutikkene på Gardermoen og Sola
Gjest Butterflygirl Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Tenkte å kjøpe den til 75ml til 460kr. Grei pris. I forhold til butikken. Men hvis man reiser fra Sola til Gardemoen, får man fortsatt kjøpt tax free. Altså innelands reiser? Har aldri reist innenlands, har ikke peil på sånt.
Armonia Skrevet 25. juli 2005 #5 Skrevet 25. juli 2005 Nei du får ikke kjøpt tax free på innenlandsreiser.....
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Nei du får ikke kjøpt tax free på innenlandsreiser..... ← JO, du får handlet tax free på innenlandsreiser!!!
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 JO, du får handlet tax free på innenlandsreiser!!! ← På Gardermoen har de et parfymeri som har taxfree-priser også for reisende innenlands.
Gjest Butterflygirl Skrevet 28. september 2005 #8 Skrevet 28. september 2005 Jeg fant et veldig billig tilbud på strawberrynet på j'adore. det er gavepakke til 340kr for j'adore perfum 50ml og bodylotion 50ml + toalettmappe. Kjempe billig! Har 10 % rabatt, kostet bare 307kr for meg! For de av dere som liker j'adore så er nok dette perfekt for dere. Venter på pakken nå. Må sikkert betale toll, men har registrert meg og alt det. Strawberrynet har også sagt at jeg skal sende inn kvitteringene og slikt.
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #9 Skrevet 28. september 2005 Jeg fant et veldig billig tilbud på strawberrynet på j'adore. det er gavepakke til 340kr for j'adore perfum 50ml og bodylotion 50ml + toalettmappe. Kjempe billig! Har 10 % rabatt, kostet bare 307kr for meg! For de av dere som liker j'adore så er nok dette perfekt for dere. Venter på pakken nå. Må sikkert betale toll, men har registrert meg og alt det. Strawberrynet har også sagt at jeg skal sende inn kvitteringene og slikt. ← Fikk et liknende sett med parfyme, fuktighetskrem og dusjssåpe. Elsker fuktighetskremen, bruker den omtrent hver dag. Parfymen lukter så sterkt først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå