Gå til innhold

Samleie 2-3 dager før el. Ble du gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 05473...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dager før, og ble gravid!! Trodde toget var gått men den gang ei. 

Anonymkode: 965b4...614

Skrevet

2 dager før og ble gravid!

Anonymkode: 5d7ad...463

Skrevet

3-4 dager før, ble gravid. 

Anonymkode: 65d19...87a

Skrevet

Jepp

Anonymkode: c07ed...53d

Skrevet

Hadde det forrige måned, ble ikke gravid. 

Anonymkode: f3c81...cb6

Skrevet

Japp, to dager før!

Skrevet
På 24.9.2020 den 20.25, AnonymBruker skrev:

4 dager før, og ble gravid!! Trodde toget var gått men den gang ei. 

Anonymkode: 965b4...614

Hvilket kjønn fikk dere?

Anonymkode: fe400...5dc

Skrevet

Fem dager før, ble gravid 

Anonymkode: ddc4f...54f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fem dager før, ble gravid 

Anonymkode: ddc4f...54f

Hvilket kjønn?

Skrevet

Fire dager før, jente. Så teorien stemte på meg. 

Anonymkode: d1f99...fda

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket kjønn?

Ute etter å få en jente du? 🤣 synes dette er så teit! Har ei venninne som hadde sex 5 dager før EL og fikk en gutt! Så har du meg som bare hadde sex på selve eggløsningsdagen og fikk jente! Uansett hva du prøver, så kan du uansett få gutt selv om du har sex mange dager før EL. Tilfeldigheter heter det. Og vær glad du blir gravid... 

Anonymkode: c9c3d...aa1

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvilket kjønn?

Jente.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ute etter å få en jente du? 🤣 synes dette er så teit! Har ei venninne som hadde sex 5 dager før EL og fikk en gutt! Så har du meg som bare hadde sex på selve eggløsningsdagen og fikk jente! Uansett hva du prøver, så kan du uansett få gutt selv om du har sex mange dager før EL. Tilfeldigheter heter det. Og vær glad du blir gravid... 

Anonymkode: c9c3d...aa1

Når man har fire gutter så må det være lov å ønske seg en jente🤣

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man har fire gutter så må det være lov å ønske seg en jente🤣

Har du fått 4 barn fordi du prøvde på jente eller fordi du ønsket 4 barn? Og prøver du på nr 5 kun for å få en jente? 

Med guttene. Hadde du sex under el eller 2-3 dager før? 

Spørr fordi jeg oppriktig lurer :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått 4 barn fordi du prøvde på jente eller fordi du ønsket 4 barn? Og prøver du på nr 5 kun for å få en jente? 

Med guttene. Hadde du sex under el eller 2-3 dager før? 

Spørr fordi jeg oppriktig lurer :) 

Dette er mine, dine, våre opplegg. Så jeg har ikke født alle barna. Jeg har brukt prevensjon ved alle graviditetene, så jeg har fått barn fordi prevensjonen har sviktet. Nå prøver vi fordi vi ønsker å få barn sammen. Jeg bryr meg virkelig ikke om kjønnet, selv om det kan se sånn ut. Jeg har bare lurt på om det var noe i det. Denne pp så la vi inn aksjer på dagen for el, så er ikke slik at jeg går inn for en jente eller noe. Jeg tror egentlig det er noe tilfeldig.

Skrevet

Har hørt at det er mannens sædceller som betyr mest for hvilket kjønn det blir. Det kan jo stemme for hun som poster over hvor mannen har 4 sønner. Han produserer rett og slett flere "guttesædceller". Tror nok det er stor sannsynlighet for at han får en gutt nr 5.

Anonymkode: ac422...1e7

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er mine, dine, våre opplegg. Så jeg har ikke født alle barna. Jeg har brukt prevensjon ved alle graviditetene, så jeg har fått barn fordi prevensjonen har sviktet. Nå prøver vi fordi vi ønsker å få barn sammen. Jeg bryr meg virkelig ikke om kjønnet, selv om det kan se sånn ut. Jeg har bare lurt på om det var noe i det. Denne pp så la vi inn aksjer på dagen for el, så er ikke slik at jeg går inn for en jente eller noe. Jeg tror egentlig det er noe tilfeldig.

Så du har ikke 4 sønner? Forstod ikke helt innlegget. 

Tror faktisk at noen kun får det ene kjønn. At det rett å slett er flere gutte eller jente sædceller hos mannen. Men tror det er svært uvanlig å ikke ha muligheten for å få begge kjønn. Men tror at mange menn har mer av det ene kjønnet enn det andre. Er jo mannen som bestemmer kjønnet. 

Skrevet

2 dager før, og ble gravid. Det sies at det er større sjanse for befruktning 2-3 dager før EL, enn ved EL. 

Anonymkode: 39a9d...a33

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du har ikke 4 sønner? Forstod ikke helt innlegget. 

Tror faktisk at noen kun får det ene kjønn. At det rett å slett er flere gutte eller jente sædceller hos mannen. Men tror det er svært uvanlig å ikke ha muligheten for å få begge kjønn. Men tror at mange menn har mer av det ene kjønnet enn det andre. Er jo mannen som bestemmer kjønnet. 

Nei. Det bor fire gutter her men jeg har bare født to av de. De to andre er mannen sine fra tidligere forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...