Gå til innhold

Damer: hvordan liker du å bli holdt eller dominert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min fortalte meg at hun liker å bli holdt når vi har sex. For eksempel ved at jeg holder armene hennes hardt over hodet hennes eller at jeg holder armene hennes når hun ligger på magen. Det å bli holdt hardt når vi ligger i skje er også fint.

Dette er litt nytt for meg, men jeg liker det. Hva liker du?

Jeg hadde syntes det hadde vært fint med litt inspirasjon 🙂 (og jeg er sikker på at hun vil sette pris på det også)

Anonymkode: 3792a...edc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt henne opp mot en vegg. Jeg drømmer om at noen (jeg liker) skal gjøre det meg meg hele tiden 😍

Anonymkode: 6832a...87a

• Liker 4
Skrevet

I doggy, syns jeg det er moro om han tar armene mine bak på ryggen, og dermed presser hode ned i madrassen (viktig at jeg tar hode til siden seff, så jeg får pust)

Anonymkode: 57008...dc3

Skrevet

"Fuck me like you hate me" pleier å fungere 😎

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte det før jeg fikk meg selvrespekt.

Før jeg fikk meg selvrespekt måtte noen andre ta meg, og tvinge meg, før jeg fikk lyst. Så slapp jeg å få skylda. 

Nå får jeg lyst, helt av meg selv. 

Anonymkode: 9ff56...003

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får jeg lyst, helt av meg selv. 

Jeg får alltid lyst helt av meg selv. Jeg tenner på å være den underdanige 😃 

Med selvrespekt og alt ;) 

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, Gorgonzola skrev:

"Fuck me like you hate me" pleier å fungere 😎

Eller...........  " Treat me like a lady, fuck me like a whore"

Anonymkode: f52f4...054

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får alltid lyst helt av meg selv. Jeg tenner på å være den underdanige 😃 

Det er en selvmotsigelse. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller; Gjør all jobben i 40 år fremover, for jeg vil bare bli behandlet som en lady og tatt som en hore og ellers sitte på rompa!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er litt nytt for meg, men jeg liker det.

Ikke Ia deg lure!

Les innleggene til de mennene her inne som er lut lei slike damer som vil at mannen skal gjøre all jobben.

Si i det minste at hvis du skal holde henne så skal hun ta kontrollen like ofte. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Word

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en selvmotsigelse. 

Hvordan?

Skrevet

Det kjedelige svaret er at du må snakke med henne. Alle er forskjellige. Det er ikke alle damer som liker å bli holdt hardt, og de som gjør det har ulike preferanser

Anonymkode: 4e376...0c8

• Liker 1
Gjest vanSteike
Skrevet

Prøv deg frem.

Enkel misjonær der du holder hendene hennes fast mot madrassen, og se hvilken respons du får.  Stønner hun høyere en du inne på noe.

Prøv å skifte stillingen hennes uten å spørre, og sjekk på nytt hvilken respons du får.

Kort sagt, føl deg frem, uten store steg. Da merker du hvor grensen går uten å plutselig ha gjort noe hun får en kjip opplevelse av.

Win-win. 🙂

Skrevet

At han tar all kontroll. Feks bøyer meg over bordet, lugger meg i håret, klasker på rumpa, at han tar/gjør meg klar i de stillingene han vil, litt lett tar på halsen og gjerne et lite klask på kinnet. Det gjør meg gal av kåthet! 

Anonymkode: 5e378...e03

• Liker 2
Skrevet

Press henne opp mot veggen, vis henne at du er skikkelig kåt, si det eller stønn i øret hennes. Løft henne opp og ta henne.

Hold hendene hennes hardt under samleie og knull henne som det er godt for deg, pes litt og fortell henne hvor godt du har det.

Dra henne i håret, hodet bakover, kna puppene litt hardt, putt pikken i munnen hennes og knull henne.

• Liker 4
Skrevet

Aldri dominer en kvinne. Du kan aldri vite om hun faktigst liker det. Hun kan fryse til som mange sier og du vet ikke innerst inne om hun er med eller ikke. Finn deg heller ei dominant kvinne eller ei som liker normal sex, de er mye bedre. 

Anonymkode: ae433...5c7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri dominer en kvinne. Du kan aldri vite om hun faktigst liker det. Hun kan fryse til som mange sier og du vet ikke innerst inne om hun er med eller ikke. Finn deg heller ei dominant kvinne eller ei som liker normal sex, de er mye bedre. 

Eller ha åpen og ærlig kommunikasjon, om hva de involverte i forholdet liker. Kanskje det kan være en løsning på problemet?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller ha åpen og ærlig kommunikasjon, om hva de involverte i forholdet liker. Kanskje det kan være en løsning på problemet?

Spiller ingen rolle. En mann er alltid utsatt siden man aldri kan være 100% sikker selv om hun sier og viser det er okei. Glad jeg er i et stabilt forhold og forhåpentligvis aldri mere skal på datingmarkedet. Syns det er rart at noen menn enda velger å date så mye risiko det er i det. Er jo nok at dama angrer på sexen i ettertid. Tror mange menn føler på en angst for dette. 

Hadde iallefall blitt veldig skeptisk om ei dame sa hun likte å bli dominert og "brukt" i sengen. Hadde tenkt at hun undertrykker seg selv og lar seg bruke selv om hun egentlig ikke liker det. Man kan aldri være sikker som sagt.

Skrevet

Jeg liker å kjenne at han vil ha meg, kjenne begjæret i hendene hans. Han liker når jeg gjengjelder og viser at jeg vil ha ham.

Ofte handler det mer om hvordan vi gjør noe enn hva vi gjør. Det er stor forskjell på at han kjærtegner meg med begjær og når han stryker meg som han klapper en hundevalp. 💜

De fleste stillinger kan gjøres dominante (uansett hvem av dere som «tar styringen»), men denne er ny av året for oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...