Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Paris.

En av LV-veksene jeg har er veldig grei i den forstand at jeg kan ha mye i den og det er glidelås. Bruker den derfor mye i det daglige.

Siden den er så praktisk har jeg veldig lyst til å ha den med. Men - skal jeg tøre å ta denne med på ferie?

Kan hende jeg er lit hysterisk, men det er jo en dyr veske som er mer interessant å stjele enn en "vanlig" billig veske.

Vil jo heller ikke flashe at "her er det penger å hente" for potensielle lommetyver.

Tenker dere på sånt når dere er ute og reiser eller er det bare å gjøre som her hjemme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok mesteparten tror det er fake,så ikke vær redd..

Skrevet

I paris vil det nok være maaaaaange LV-vesker å skue, så jeg tror ikke du trenger å være redd!

Skrevet

Takk for innspill, tar gjerne i mot flere :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du burde legge den hjemme. Eller kanskje helst finne en venn som kan passe på den mens du er borte.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes du burde legge den hjemme. Eller kanskje helst finne en venn som kan passe på den mens du er borte.

:ler:

Gjest Dilla
Skrevet

Hei. Jeg har hatt med mine "ekte" vesker både til Roma, Nice og Paris. Det har gått bra alle gangene, men jeg har vært mer nervøs for de enn hvis jeg hadde hatt noen billigere. Så da den gjerne med, men ha en annen for sikkerhetsskyld dersom du skal på steder der det er veldig trangt og mye mennesker. Marked, strender osv.

Skrevet

Er det ikke innholdet i veska tyvene er mest opptatt av da?

Gjest Dilla
Skrevet

Hvis du har en veske til mange tusen kroner så vil du jo nødig at den blir stjålet.

Gjest Gjest_Callie_*
Skrevet

Hvis du tør bruke den hjemme, så tør du vel også bruke den på ferie??

Dessuten er det så mange fake vesker ute og går - ingen som skjer forskjell uansett. Bruk den, du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...