LivetErEnLek Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Hva i huleste heiteste helvete er det som feiler folk? https://www.vgtv.no/video/205403/baby-imponerer 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 Haha det var jo kult da men hvor ergonomisk bra det er for den lille kroppen er vel en annen sak. Anonymkode: 7ef61...9b5 7
boblevann Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 10 minutter siden, LivetErEnLek skrev: Hva i huleste heiteste helvete er det som feiler folk? Ja det lurer jammen jeg og på.. Hører ikke hjemme noe sted 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 Idioter finnes over alt dessverre. I samme kategori som de som tar hull i ørene på babyer 🤦♀️ Anonymkode: ce2be...cdf 5
Honey Dew Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha det var jo kult da men hvor ergonomisk bra det er for den lille kroppen er vel en annen sak. Anonymkode: 7ef61...9b5 Hadde det vært like kuuuult hvis barnet hadde skadet seg i dette hjerneløse stuntet. Barnet så livredd ut. 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 Jeg reagerte på den og. Det så ikke trygt ut. Bindt fast i en greie. Hva om den hadde veltet og ungen ble hengende der med hodet under vann? Og det stod at han elsket det - synes han så redd ut. Han er 6 mnd! Gøy for han er leker i sterke farger som lager lyder! IKKE VANNSKI! Anonymkode: 4c5df...f0a 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #7 Skrevet 24. september 2020 1 time siden, Honey Dew skrev: Hadde det vært like kuuuult hvis barnet hadde skadet seg i dette hjerneløse stuntet. Barnet så livredd ut. Nei det barnet så ikke livredd ut, det er teit å melde. Anonymkode: f1bd0...bdc 1
Honey Dew Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerte på den og. Det så ikke trygt ut. Bindt fast i en greie. Hva om den hadde veltet og ungen ble hengende der med hodet under vann? Og det stod at han elsket det - synes han så redd ut. Han er 6 mnd! Gøy for han er leker i sterke farger som lager lyder! IKKE VANNSKI! Anonymkode: 4c5df...f0a Hele stuntet minner om noe rednecks ville gjort. 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 Like idiotisk som barn i bæresele på forelder i stor fart på el-sparkesykkel. Anonymkode: b6665...8fa 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #10 Skrevet 25. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva om den hadde veltet og ungen ble hengende der med hodet under vann? Om du ser, vil du se at ungen har på seg redningsvest. Denne vil gjøre at hodet alltid havner over vann. Det er ikke en flytevest, men en redningsvest. Dessuten er de i en båt rett ved siden av, virker som de har tatt alle forholdsregler. Hadde ikke ungen likt dette hadde den grini som bare det.. Herregud for noen bedrevitere her inne. Anonymkode: 1e5f4...9f2 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #11 Skrevet 25. september 2020 Noe så latterlig. Noen foreldre er så jævlig oppmerksomhetssyke at de bruker ungene sine for alt det er verdt, til å slå verdensrekorder eller havne på topp i bloggverden. Glad jeg hadde normale foreldre som ikke brukte meg for å vise frem seg selv i verden. Anonymkode: 7b8bf...585 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #12 Skrevet 25. september 2020 Jeg syns det er verre med folk som setter små barn forovervendt i bil, jogger på fjellet med baby bæresele på magen, kjører sparkesykkel med baby i bæresele, har små barn i sykkelsete på styret, lar barn sykle uten hjelm, lar ban stå slalom uten skikkelig væreneutstyr ect. Der er det reel fare for skade og død, her er en videogimmick som er velregissert og trygg. Dog helt unødvendig. Anonymkode: 2bcf2...7ef
Honey Dew Skrevet 25. september 2020 #13 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er verre med folk som setter små barn forovervendt i bil, jogger på fjellet med baby bæresele på magen, kjører sparkesykkel med baby i bæresele, har små barn i sykkelsete på styret, lar barn sykle uten hjelm, lar ban stå slalom uten skikkelig væreneutstyr ect. Der er det reel fare for skade og død, her er en videogimmick som er velregissert og trygg. Dog helt unødvendig. Anonymkode: 2bcf2...7ef Det ene utelukker ikke det andre. Begge disse delene er omsorgssvikt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #14 Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du ser, vil du se at ungen har på seg redningsvest. Denne vil gjøre at hodet alltid havner over vann. Det er ikke en flytevest, men en redningsvest. Dessuten er de i en båt rett ved siden av, virker som de har tatt alle forholdsregler. Hadde ikke ungen likt dette hadde den grini som bare det.. Herregud for noen bedrevitere her inne. Anonymkode: 1e5f4...9f2 Men om han velter ligger jo hele vekten av det stativet over han og dytter han under vann, da hjelper det jo ikke om han har flytevest på, han blir tvunget under vann av stativet. Og selv om de kjørte båt ved siden av, det er jo ikke sånn at de får reddet han på 1 sekund uansett. Anonymkode: 4c5df...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #15 Skrevet 25. september 2020 Forhåpentligvis får de ikke flere barn, for du vet neste vil bli stabla opp som 5 mnd.. Belastningen på knærne så virkelig ikke bra ut! Så små skal ikke ha all vekt på beina over lengre tid, eller uten mulighet til å sette seg ned Anonymkode: c372a...06b 3
Arya2000 Skrevet 27. september 2020 #16 Skrevet 27. september 2020 Galskap fra ende til annen. Stakkars unge. Hva skjedde med å bare leke med en rangle?!
Kenelz Skrevet 27. september 2020 #17 Skrevet 27. september 2020 Jeg er imponert! 😂 Ser ut som det har blitt tatt forhåndsregler og barnefar er rett ved siden av babyen om det skulle skje noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå