AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Hvordan ble du fulgt opp ved ekstrem fødselsangst? Sykehuset tror jeg kan få time til samtale tidligst uke 30. Jeg er 22 uker på vei, og har det svært tungt og hadde trengt oppfølging. Trodde sykehuset skulle følge opp? Anonymkode: 626b9...17d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 Ingen oppfølging egentlig. Jeg ga beskjed rundt uke 24 at jeg ville ha keisersnitt, det ble godtatt. Hadde ikke noe mer oppfølging i forbindelse med angsten etter det. Anonymkode: e1d4c...34b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen oppfølging egentlig. Jeg ga beskjed rundt uke 24 at jeg ville ha keisersnitt, det ble godtatt. Hadde ikke noe mer oppfølging i forbindelse med angsten etter det. Anonymkode: e1d4c...34b Kan jeg spørre hvilket sykehus dette var? Anonymkode: 626b9...17d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 Har du jordmor du kan snakke med da? Det vil kanskje hjelpe det og, frem til du skal på sykehuset? Anonymkode: 019c3...5ee
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvilket sykehus dette var? Anonymkode: 626b9...17d KK Bergen. Anonymkode: e1d4c...34b 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du jordmor du kan snakke med da? Det vil kanskje hjelpe det og, frem til du skal på sykehuset? Anonymkode: 019c3...5ee Jah.. Har ikke helt kjemi. Hun syntes det var leit at jeg ikke får samtale før, og foreslo ingen andre tiltak heller. Fant opp unnskyldninger på hvorfor forrige fødsel gikk som det gikk og kunne garantere at det ikke ville skje igjen. Når jeg poengterte at det var sykehusfeil og at det er derfor jeg trenger bekreftelse fra sykehuset at samme hendelser ikke må gjenta så mente hun at jeg måtte anta at det går fint denne gangen. Ikke lett å tro det når førstefødte holdt på å dø grunnet slappe leger. Anonymkode: 626b9...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå