AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Har forsøkt å bli gravide over tid, men ikke lyktes enda. Har kjøpt inn eggløsningstester, og der står det at man skal teste mellom klokka 10 og 20, og helst til samme tid hver dag. jobber som sykepleier i turnus, jobber dag, kveld og natt. Så det et vanskelig å teste til samme tid, og har til tider rar døgnrytme. Hvis jeg har gått natt for eksempel kan jeg sove til kl 15, midt på dagen, men fortsatt så har jeg nettopp våknet. Vet ikke om det da blir definert som «morgen»? Så det jeg egentlig lurer på er hvordan andre som jobber turnus/ har rar døgnrytme tester? Anonymkode: 58241...d50
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 Jeg gjorde det kl 6 hver morgen. Enten før tidlig vakt, på jobb under nattevakt, sto opp på alarm de dagene jeg hadde kveld, for å så legge meg igjen. Jeg fikk beskjed av hausken å ta det på morgen, så jeg vet egentlig ikke hva som ble riktig. Fikk nå utslag på alle forskjellige vakter når d var el. Anonymkode: dc256...b54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå