Gå til innhold

nye pedo reklamer på tv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er disse nye reklamene på tv nå som handler om folk som sier de er seksuelt tiltrukket av barn? er det for en slags hjelpeside/chat  der pedofile kan oppsøke "hjelp" og snakke ut om dette, og er hensikten å forebygge seksuelle overgrep mot barn?  syns det var litt forstyrrende å plutselig få det servert som en tv reklame, sånn midt mellom andre reklamer for vaskemidler og shampoo....  syns det virket litt som at de fremstiller folk med denne legningen som offer på et vis..... er det en slags ny kampanje eller noe?.... flere som har fått dette med seg?

Anonymkode: e24af...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags reklamer er det du mener? Jeg har ikke sett noe av det du snakker om

Anonymkode: 2ea41...400

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er disse nye reklamene på tv nå som handler om folk som sier de er seksuelt tiltrukket av barn? er det for en slags hjelpeside/chat  der pedofile kan oppsøke "hjelp" og snakke ut om dette, og er hensikten å forebygge seksuelle overgrep mot barn?  syns det var litt forstyrrende å plutselig få det servert som en tv reklame, sånn midt mellom andre reklamer for vaskemidler og shampoo....  syns det virket litt som at de fremstiller folk med denne legningen som offer på et vis..... er det en slags ny kampanje eller noe?.... flere som har fått dette med seg?

Har aldri sett slike reklamer.

Om de plager deg så ta heller kontakt med de kanalene som sender dem.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

syns det virket litt som at de fremstiller folk med denne legningen som offer på et vis...\

Det er jo ikke noe de kan for selv. Sånn sett er de ofre. Om noen søker hjelp slik at de ikke forgripe seg så er vel det bare fint?

Anonymkode: d354e...bc7

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags reklamer er det du mener? Jeg har ikke sett noe av det du snakker om

Anonymkode: 2ea41...400

så to stk i går kveld...men fikk ikke helt med meg hva det var for eller mot...

Skrevet
3 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Har aldri sett slike reklamer.

Om de plager deg så ta heller kontakt med de kanalene som sender dem.

Det plager meg ikke i stor grad, jeg bare ble litt paff og skjønte ikke helt hva det reklamerte for... det er jo litt sånn typiske reklamer som gjerne går på helligdager, eller i påsken... og har aldri sett det som vanlige reklamer... 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe de kan for selv. Sånn sett er de ofre. Om noen søker hjelp slik at de ikke forgripe seg så er vel det bare fint?

sant nok, det kan vel ikke folk med psykopatiske trekk heller hvis man tenker sånn...  Ja, om det var for å oppsøke og få proff hjelp, slik at barn og unge spares for overgrep er det jo bra.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det plager meg ikke i stor grad, jeg bare ble litt paff og skjønte ikke helt hva det reklamerte for... det er jo litt sånn typiske reklamer som gjerne går på helligdager, eller i påsken... og har aldri sett det som vanlige reklamer... 

Hva går reklamene ut på da, og hvilken kanal?

Anonymkode: 38f71...11f

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sant nok, det kan vel ikke folk med psykopatiske trekk heller hvis man tenker sånn...  Ja, om det var for å oppsøke og få proff hjelp, slik at barn og unge spares for overgrep er det jo bra.

Jeg har ikke sett reklamen/annonseringen selv, men hva skulle det ellers være? "Kom til pedo-land"?

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett noe reklame for dette, men hvorfor støter det deg at pedofile skal få hjelp? Er det bedre at de ikke får hjelp og heller velger å ta ut sin seksuelle frustrasjon på barn?!?

Man velger like lite å være pedofil som man velger å være homofil. Men de aller fleste pedofile skjønner at det ikke er greit å ha sex med barn, og det blir med fantasien for dem. Alle pedofile forgriper seg ikke på barn. Det er faktisk mindretallet som gjør det.

Anonymkode: 85db2...06c

• Liker 10
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva går reklamene ut på da, og hvilken kanal?

Anonymkode: 38f71...11f

mener det var tv 2..... 

Skrevet

ingen andre som har fått det med seg, kanskje jeg har drømt det? 🌝

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du har blandet med reklame for unPhone. Fort gjort.

Anonymkode: f93a1...be1

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett noe reklame for dette, men hvorfor støter det deg at pedofile skal få hjelp? Er det bedre at de ikke får hjelp og heller velger å ta ut sin seksuelle frustrasjon på barn?!?

Man velger like lite å være pedofil som man velger å være homofil. Men de aller fleste pedofile skjønner at det ikke er greit å ha sex med barn, og det blir med fantasien for dem. Alle pedofile forgriper seg ikke på barn. Det er faktisk mindretallet som gjør det.

Greit nok det ikke er et valg, men synes man skal være litt forsiktig med å sammenligne homofili og pedofili. De homofile jeg kjenner har vært opptatt av å finne en livspartner de kan dele livet sitt med i gode og onde dager, føler ikke akkurat det er det som er motivasjonen til folk som tiltrekkes av barn..

Anonymkode: fba0a...25e

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor alltid denne "sammenligningen" mellom pedofil og homofil? kan jo liksågodt "sammenlignes" med hetrofil da... det er jo ikke litt det samme engang.

• Liker 4
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok det ikke er et valg, men synes man skal være litt forsiktig med å sammenligne homofili og pedofili. De homofile jeg kjenner har vært opptatt av å finne en livspartner de kan dele livet sitt med i gode og onde dager, føler ikke akkurat det er det som er motivasjonen til folk som tiltrekkes av barn..

Anonymkode: fba0a...25e

Det er snakk om seksuelle preferanser. En nekrofil person ønsker heller ikke å "dele livet sitt i gode og onde dager" med et lik.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor alltid denne "sammenligningen" mellom pedofil og homofil? kan jo liksågodt "sammenlignes" med hetrofil da... det er jo ikke litt det samme engang.

Jeg har ingenting imot verken homofile eller pedofile, så lenge de ikke forgriper seg på andre. Samme hva jeg sammenligner med vel? Ingen av dem er et valg. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du et poeng?

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, kotlin skrev:

Har du et poeng?

poenget mitt er hvorfor homofili blir brukt som en sammenligning når det kommer til pedofili.....som om det er to perversiteter av samme slag på et vis.....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...