Gå til innhold

For oss som tenner på lukt og lyder...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hviken lukt  og lyder tenner du på?

Jeg delte engang campingvogna med en kvinne (forballcup/foreldre) Det var nesten helt mørkt i vogna, men den miste bevegelse fra henne knirket det i den sammenleggbar senga i fronten. Jeg la merke til at hun svelget ganske ofte og tørr hostet noen par ganger... så vred hun og strekte seg for det hørtes på lyden av det lange knirket... Jeg lå lenge og hørte på lydene hennes og begynte å fantasere om henne... Jeg fikk selvfølgelig ereksjon så det holdt... 🤪

Hun prøver å onanere lydløst tenkte jeg, og så jeg ga henne litt spillerom og lot jeg som jeg sov og snorket... Trusestrikk-lyd og lyden av at hun løftet rompa for å dra trusa ned hørte jeg så tydelig... Jeg ble så sinnsyk kåt av disse lydene og jeg kunne jo ikke ronke for da har jo senga mi også knirket og sikkert også smattlyder fra den våte kuken. Selve orgasmen hennes var lydløs, men hun romstrerte litt etterpå, og litt senere sto hun opp og gikk på toalettet... Jeg var snar å skrise ut ei ladning når hun skylte ned og vasket hendene.

Jeg måtte jo også på toalettet litt senere, og for dem som skjønner hvorfor, vet jo at vi blir tissetrengt etter en orgasme....Det pirrende med hele greia er at jeg vet ikke om hun hørte meg, og visste hun at jeg hørte henne? Kjente hun lukten i vogna? jeg har ikke tenkt å spørre iallefall, det får være med meg i graven...

Så knirkelyder, trusestrikklyder, smatting og svelging tenner jeg enormt på, så lenge det er av seksuell karakter... og mulig var det bare fantasien min som trodde at hun onanerte...🙄🙈

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...