AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Hei. Litt usikker om det er her jeg burde ha skrevet eller spurt om min sak, men jeg prøver likevel. Jeg er ferdig med mammapermisjon i oktober. Mannen skal være ferdig med sin pappapermisjon neste år i februar. MEN det blir også den dagen jeg skal begynne å ta kurs/utdanning under Folkeuniversitetet fra februar til mai. Kurset er en kombinert undervisning og kommer til å ha en samling totalt 3 uker i løpet av tre måneder. Babyen skal ikke begynne i barnehagen ennå for dette har vi bestemt allerede. Hun blir ett år i mars og jeg vurderer å søke en delvis permisjon uten lønn fra jobben min. Slik at jeg får færre dager på jobb. Forresten, jeg er utdannet sykepleier i Filippinene og jobber som helsefagarbeider for drøyt 8 år nå. Jeg mangler kun 60 studiepoeng for å få en autorisasjon som sykepleier i Norge. Dette kurset kommer jeg til å betale selv og ikke gjennom kommunen. Spørsmål: Er det lov å delta på et kurs eller utdanning mens man har delvis permisjon? Kan man kreve da økonomisk støtte på det kurset jeg kommer til å ta? Takk for svar på forhånd Anonymkode: 70293...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå