Gjest questioner Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg har funnet et studie som jeg virkelig vil inn på og jeg vil virkelig ikke inn i militæret, og grøsser bare ved tanken av det.. Er det mulighet for å slippe førstegangstjenesten pga. utdanning? Jeg syns det er idiotisk at man skal tvinges inn i militæret. Det burde vært frivillig. Hvis vi en gang skulle ha behov for å forsvare landet vårt, så ønsker ikke jeg at det skal forsvares av menn og kvinner som ikke vil være der 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Del Skrevet 24. september 2020 I dag er det så få som slipper til at hvis du bare forteller at du ikke vil gjøre tjeneste i forsvaret så slipper du. Anonymkode: 0b692...f94 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Del Skrevet 24. september 2020 Du har krav på å få reservert studieplassen din mens du avtjener verneplikt. Mann deg opp og gjør din plikt! Anonymkode: 281ca...faf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 24. september 2020 #4 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg skrev at jeg ikke var motivert i det hele tatt, og at jeg ikke kom til å bidra eller gjøre mitt beste. Skrev også at jeg hadde brukt rusmidler selvom det ikke stemmer. Fikk avslag rimelig fort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest questioner Skrevet 24. september 2020 #5 Del Skrevet 24. september 2020 5 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Jeg skrev at jeg ikke var motivert i det hele tatt, og at jeg ikke kom til å bidra eller gjøre mitt beste. Skrev også at jeg hadde brukt rusmidler selvom det ikke stemmer. Fikk avslag rimelig fort Det var smart gjort!! men jeg har allerede blitt innkalt til sesjon (del 1) :/ Så det ser ut som jeg må møte opp nå, men har overhode ingen lyst å "kaste vekk" ett år på dette. Er villig til å gjøre hva som helst får å slippe unna🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 24. september 2020 #6 Del Skrevet 24. september 2020 Akkurat nå, questioner skrev: Det var smart gjort!! men jeg har allerede blitt innkalt til sesjon (del 1) 😕 Så det ser ut som jeg må møte opp nå, men har overhode ingen lyst å "kaste vekk" ett år på dette. Er villig til å gjøre hva som helst får å slippe unna🙄 Du kan bare gjøre det dårlig med vilje og på intervjuet si at du har null motivasjon og ikke kommer til å bidra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #7 Del Skrevet 24. september 2020 Akkurat nå, questioner skrev: Det var smart gjort!! men jeg har allerede blitt innkalt til sesjon (del 1) 😕 Så det ser ut som jeg må møte opp nå, men har overhode ingen lyst å "kaste vekk" ett år på dette. Er villig til å gjøre hva som helst får å slippe unna🙄 Sesjon er bare, "passer denne personen til tjenestegjøring?". Det er der du forteller at, "døh? disse leke krig-greiene? de passer bare så dårlig akkurat nå skjønner'u". Anonymkode: 0b692...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 24. september 2020 #8 Del Skrevet 24. september 2020 1 minutt siden, questioner skrev: Det var smart gjort!! men jeg har allerede blitt innkalt til sesjon (del 1) 😕 Så det ser ut som jeg må møte opp nå, men har overhode ingen lyst å "kaste vekk" ett år på dette. Er villig til å gjøre hva som helst får å slippe unna🙄 Hvis du virkelig vil gjøre hva som helst kan du for eksempel møte opp full ellerno🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest questioner Skrevet 24. september 2020 #9 Del Skrevet 24. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sesjon er bare, "passer denne personen til tjenestegjøring?". Det er der du forteller at, "døh? disse leke krig-greiene? de passer bare så dårlig akkurat nå skjønner'u". Anonymkode: 0b692...f94 5 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Hvis du virkelig vil gjøre hva som helst kan du for eksempel møte opp full ellerno🤣🤣🤣🤣 Det var en god ide 🤣😂🤣 Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #10 Del Skrevet 24. september 2020 Alle burde dratt i militæret. Det er en viktig erfaring. Anonymkode: fceaf...f85 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #11 Del Skrevet 24. september 2020 Søk opp Herman Flesvig hos Lindmo og se hvordan han kom seg unna 😂 Anonymkode: 7c9e9...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #12 Del Skrevet 24. september 2020 Bra svar feil på alle mattespørsmålene på sesjon Anonymkode: 68b5d...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #13 Del Skrevet 24. september 2020 Vil anbefale deg å prøve i stedet for å forsøke alt for å slippe unna. Det kan hende du opplever at det er bedre enn du tror selv om det ikke er drømmen å følge en militær karriere. For min del var det selvfølgelig kjipe dager der, men ser tilbake på det som en fin tid. Anonymkode: 84b3c...a85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #14 Del Skrevet 24. september 2020 Om du sier du er umotivert og bla bla bla, så er risikoen stor for at du blir innskalt til en drit kjip tjeneste. Papirvokter i et fjell eller plenklipper på Madla. Anonymkode: a3df0...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #15 Del Skrevet 24. september 2020 Men, er ikke sesjon del 1 bare egenerklæringen hvor du svarer på spørsmål? Eller har de endret på det?🤔 Anonymkode: a0721...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #16 Del Skrevet 24. september 2020 54 minutter siden, questioner skrev: Det var en god ide 🤣😂🤣 Notert! Hvorfor er dette en god idé? Du tror ikke dette er prøvd før? Anonymkode: e0d19...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #17 Del Skrevet 24. september 2020 Det er vel nærmest frivillig med fgt nå. Bare de mest ivrige, eller de som vil som kommer inn. Var sånn for 10-15 år siden. Angrer litt på at jeg ikke gjorde det. Veldig fin opplevelse tror jeg, som de aller fleste ville hatt godt av. Anonymkode: 1e1d5...5bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #18 Del Skrevet 24. september 2020 Om du virker veldig entusiastisk til våpen og bruker enhver anledning til å spørre om når du kan få skyte på noen, så tenker jeg du får det resultatet du ønsker deg. Men det er vel ikke verre enn å si rett ut at du ikke vil, og at du har andre planer med utdanning. Det er så få som tas inn nå at de prioriterer de som har lyst.. Anonymkode: 30b52...c46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #19 Del Skrevet 24. september 2020 Førstegangstjeneste er gull verdt på CVen. God livserfaring. Anonymkode: 1e1d5...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #20 Del Skrevet 24. september 2020 Broen til en venninne sa at hvis det ble krig så visste han ikke om lojaliteten hans lå hos Norge eller landet foreldrene kommer fra. Anonymkode: eb0f2...de3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå