Christina82 Skrevet 17. juli 2023 #301 Del Skrevet 17. juli 2023 Ryddet for avsporing. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2024 #302 Del Skrevet 13. september 2024 Salt sørlandschips og ranchdipp jeg bestilte på nett. Sånn pose til å blande ut i rømme bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #303 Del Skrevet 13. september 2024 Ingen plan men det ble Sørlandschips med creme fraiche-smak og pulverpadder. Kjøper sjelden smågodt, kjøper alltid for mye og jeg liker ikke når buksene blir for trange. Anonymkode: 3907c...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 13. september 2024 #304 Del Skrevet 13. september 2024 Sjokoladefigurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 13. september 2024 #305 Del Skrevet 13. september 2024 Har kjøpt litt forskjellig, men kommer ikke til å spise alt. Smågodt, yoghurtnøtter og sjokohassel, kvikklunsj, brookies, isbjørn is, sandwich og Rema 1000 sin tortillachips med ost. 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #306 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 17.07): Ingen plan men det ble Sørlandschips med creme fraiche-smak og pulverpadder. Kjøper sjelden smågodt, kjøper alltid for mye og jeg liker ikke når buksene blir for trange. Anonymkode: 3907c...91a Ekspander Her ble det akkurat det samme, samme smak på potetgullet også😂👌 Anonymkode: 6bd4c...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. september 2024 #307 Del Skrevet 14. september 2024 Skal i bursdag og vet jeg får plommepai og affogato som dessertvalg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. september 2024 #308 Del Skrevet 14. september 2024 Maarud sour cream & onion, og brookies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #309 Del Skrevet 14. september 2024 Et stykke romkake Anonymkode: 7fe43...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 14. september 2024 #310 Del Skrevet 14. september 2024 Jeg har spist for mye usunt i sommer, så jeg har prøvd å holde meg unna godteri og sjokolade en stund. I dag tenker jeg det blir druer, det er jo ganske søtt og godt det også. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 14. september 2024 #311 Del Skrevet 14. september 2024 Jeg har alltid et lite lager liggende, og har ikke kjøpt noe spesielt for helgen. Det blir ihvertfall Bubs skaller, både lakris/bringebær, og sure små. Også må jeg ha litt av Dave & Jons dadler med karamell (peanøttsmør) 😋 Har de nye med sjokoladebollesmak (havrekuler) også, så blir nok en blanding. Har lyst på litt kvalitetssjokolade så får se hva det blir. Mulig sjokolade fra Dirty Cow, og/eller fondantkonfekt fra Whitakers. (Jeg har melkeallergi å kjøper det meste av sjokolade osv på Diggbox.no.) Jeg har gjerne en bit konfekt sammen med ettermiddagskaffen min, så det er egentlig ikke så spesielt, men godt er det 😋 Så ja det blir nok en kombinasjon av dadler, små hodeskaller, og biter av kvalitetsjokolade i løpet av helgen, og da i sammen med mye bær, og druer 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #312 Del Skrevet 14. september 2024 Smågodt og peanøtter Anonymkode: af34f...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 25. januar #313 Del Skrevet 25. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 25. januar #314 Del Skrevet 25. januar Monster ultra gold, og sikkert en remse Stratos og en klementin 🍊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 26. januar #315 Del Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 17.30): Jeg er TS og veldig stolt av denne tråden. Skal spise melkesjokolade. Anonymkode: 3fe3f...cbf Ekspander Er du fortsatt på Kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #316 Del Skrevet 26. januar Hobby og chilli nøtter Anonymkode: f5bdf...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #317 Del Skrevet 26. januar Godtesnop - smør på flesk Anonymkode: 981b4...05c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 26. januar #318 Del Skrevet 26. januar (endret) Jordbær snøre Endret 26. januar av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #319 Del Skrevet 28. januar Paprika- kick potetgull og holiday-dip🤩 Anonymkode: a0684...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. februar #320 Del Skrevet 14. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå