Gå til innhold

Hva godtesnopet ditt denne helgen? Har du en plan?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hvemsomhelst

Bryr meg ikke om vanlig snop, men skal kose meg med ferske reker og øl, alene 🦐🍺i sol og sommervær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde en plan... 😒  Den ble dessverre ikke fulgt, og har akkurat spist en pose cheese-doodles og en hel bøtte med is (Inspira) med salt lakris-saus!  Har heldigvis ikke noe mer "godis" i hus, så hvis jeg blir fysen på noe mer så blir det kaffe og druer.  Veldig sjelden dette skjer, så jeg tar det med fatning og vet at det ikke gjentar seg i morgen 🤪

Anonymkode: d273d...b4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har soist sjokolade, softis og salte potetskruer😇

Anonymkode: f0dd9...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvemsomhelst skrev (21 timer siden):

Bryr meg ikke om vanlig snop, men skal kose meg med ferske reker og øl, alene 🦐🍺i sol og sommervær.

Det høres ut som en veldig god plan.

Selv har jeg aldri skjønt hvorfor voksne mennesker føler at de må ha snop i helgene. Jeg trodde det var noe som hørte til barn og deres rituelle lørdagsgodteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal iallfall ikke dele med noen.

Anonymkode: 2ed2b...c8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola, godteposen med ymse sjokolader som bl.a. inneholder Troika-biter, og en pose potetgull med ost og løk. :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Go vegan sjokolade og lakris bubs 

Anonymkode: 64a8e...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ristet brød med smør og sukker. Har spart et par skiver av ukens brød, slik at jeg kan kose meg skikkelig i helgen.

Anonymkode: 43c1b...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cola, Totenflak og en pose banansjokolader. :arwen:

Samt dugelig med øl. 

Endret av FrankDrebin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Lafamiglia skrev (På 29.5.2021 den 20.44):

Det høres ut som en veldig god plan.

Selv har jeg aldri skjønt hvorfor voksne mennesker føler at de må ha snop i helgene. Jeg trodde det var noe som hørte til barn og deres rituelle lørdagsgodteri.

Fordi godteri er godt, og jeg/vi ikke har selvkontroll nok til å «la det flyte» hele uka 😂  holder med en tilmålt godtehandling per uke 😆😬 handler både til oss voksne og ho på 4 😂 (deler en smågodtpose). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (2 minutter siden):

Fordi godteri er godt, og jeg/vi ikke har selvkontroll nok til å «la det flyte» hele uka 😂  holder med en tilmålt godtehandling per uke 😆😬 handler både til oss voksne og ho på 4 😂 (deler en smågodtpose). 

En helt fremmed verden for meg. (Uten at jeg dermed mener at det nødvendigvis er noe problem, altså.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kom over philadelphia ost med sjokolade på butikken, så da fikk jeg en idé jeg bare måtte prøve: blande den sammen med den tykke kremen fra kokosmelk, hakkede mandler, en dæsj vaniljeekstrakt, og inn i frysen. Kakaonibs på toppen ved servering. Ddet ble ganske vellykket synes jeg, ostesjokoladeis 😄

Anonymkode: 72ccd...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...