AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Jeg og mannen min er dypt uenige. Per nå har vi et noe lite bad (ca 7 kvm tenker jeg). Det er jo litt trangt, men det har dusj, do, vask, skap og stellebord samtidig som vi fint kan være 2 stk der inne uten veldig store problem. Vi har også et vaskerom på ca 20 kvm. Her har vi vaskemaskin, tørketrommel, fryser, skapinnredning, ekstra kjøleskap, tørkesnor i taket samt god plass til flere tørkestativ på gulvet og god plass å bevege seg. Jeg ELSKER vaskerommet, å ha en plass og stue bort rot og skittentøy, god tørkeplass, kunne gjemme bort vaskemidler, maling og verktøy i skap. Vi har en stor og god fryser, ekstra kjøleskap osv. Mannen min mener vi bør bygge om og få større bad fordi «det er jo plass til vaskemaskinen på det lille rommet». Jeg er totalt og grunnleggende uenig. Jeg elsker roterommet, særlig skapene hvor man kan gjemme ting. Man har jo ikke drillen i et skap på badet selv om det er plass? Men på vaskerommet kan man 😅 i tillegg må vi gi avkall på fryseren og det ekstra kjøleskapet og i stede kjøpe et kombiskap til kjøkkenet. Vi får også betydelig mindre tørkeplass. Jeg mener man ikke trenger så sykt stort bad. Jeg bruker jo ikke så mye plass når jeg dusjer? Eller sitter på do? Eller steller ungene? Et bad må også vaskes vesentlig oftere enn et vaskerom, så jeg syns det er fint at badet er lite og nett. Hva ville dere valgt og hvorfor? Anonymkode: ac10b...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Skrevet 24. september 2020 Vi har større vaskerom enn bad og veldig fornøyd med det På badet dusjer vi og pusser tenner, på vaskerommet er vi mer. Har ikke do på vårt bad. Om badet fungerer tilfredsstillende ville jeg valgt stort vaskerom🙂 Anonymkode: 7b015...804 1
AnonymBrukern Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 Jeg vil heller ha større vaskerom en bad. Badet er for å dusje og gå på do. Man trenger ikke stor plass der. Men vaskerom derimot skal man ha masse klær, skittentøy, gjerne alle husholdnings tingene som støvsuger/mopper/såper osv. det trengs stor plass for å ikke få en helvetes rot😅 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 Vi har et stort bad på ca 16 kvm og et vaskerom på kanskje 4. Ville ikke byttet. Elsker at badet har både kar og dusj og plass til alle på morgenen. I tillegg er det masse skapplass der. Men vi har også bod med plass til verktøy og en liten fryser Anonymkode: 9831e...c9b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har større vaskerom enn bad og veldig fornøyd med det På badet dusjer vi og pusser tenner, på vaskerommet er vi mer. Har ikke do på vårt bad. Om badet fungerer tilfredsstillende ville jeg valgt stort vaskerom🙂 Anonymkode: 7b015...804 16 timer siden, AnonymBrukern skrev: Jeg vil heller ha større vaskerom en bad. Badet er for å dusje og gå på do. Man trenger ikke stor plass der. Men vaskerom derimot skal man ha masse klær, skittentøy, gjerne alle husholdnings tingene som støvsuger/mopper/såper osv. det trengs stor plass for å ikke få en helvetes rot😅 Helt enog 😄😄 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har et stort bad på ca 16 kvm og et vaskerom på kanskje 4. Ville ikke byttet. Elsker at badet har både kar og dusj og plass til alle på morgenen. I tillegg er det masse skapplass der. Men vi har også bod med plass til verktøy og en liten fryser Anonymkode: 9831e...c9b Vi skal ikke ha badekar åkke som, og det er plass til alle om morgenen... Så de argumentene gjelder liksom ikke her synes jeg 🤷🏽♀️ Anonymkode: ac10b...ea1
sommermor Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 Her vil jeg ikke bytte vekk det store vaskerommet mitt,selv om badet vårt er lite. Vi er uansett aldri sammen på badet, så det er ingen problem.
Misanthropis Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 Større vaskerom! a no brainer! 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 Hadde ikke byttet bort fryser og ekstra kjøleskap mot større bad Og hvis vaskerommet blir mindre så må man kanskje ha ut tørkestativ og klesbretting i stua - nei takk! Anonymkode: dda0b...5dd
Gjest Skrevet 25. september 2020 #9 Skrevet 25. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ville dere valgt og hvorfor? Jeg er enig med deg og ville beholdt slik som dere har i dag. Det er jo så deilig å kunne henge opp tøyet inne på vaskerommet fremfor å måtte ha det inne på et annet rom, eller enda verre, i stua eller andre fellesområder der de er i veien. For min del har det ikke noe å si at badet er stort, for jeg ville ikke gått på do om det f.eks. var noen i dusjen. Så lenge det er plass til to stk foran speilet er det plass nok i min bok. Man kan ikke være 4 pers på et bad uansett størrelse.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #10 Skrevet 25. september 2020 Definitivt beboldt det der har. Her er vaskerommet mindre enn badet, og ville gjerne byttet! Når tørkestativet er fremme er det veldig tungvint å være der. Og så lenge man har plass til et stellebord på badet, er badet stort nok. Anonymkode: a8230...d9e
Eneri Skrevet 25. september 2020 #11 Skrevet 25. september 2020 Behold det slik dere har det! Det vil ikke være aktuelt for all framtid å være flere på badet samtidig. Ungene ønsker privatliv (og det gjør jeg også) Og vaskerommet dere har er jo så mye mer enn bare plass til vaskemaskinen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #12 Skrevet 26. september 2020 7 kvm bad lite? Her hadde vi wc dusj servant og stellebord på 3,5 kvm Anonymkode: 80381...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå