Gå til innhold

Modningstegn som har forsvunnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tredjegangs og nærmer meg termindato med stormskritt. Har hatt mye kynnere og nedpress gjennom svangerskapet, men de siste to/tre dagene har de begynt å gjøre vondt også. I tillegg til menssmerter, vondt i korsrygg og generelt trøtthet i kroppen, samt en rosa slimblødning i forbindelse med dette, har jeg tenkt at fødselen var i gang. I dag derimot, er formen helt super, og jeg kjenner ikke noen tegn til fødsel☹️ De to forrige fødslene startet med at jeg ikke var i tvil, men denne gangen har jeg tydeligvis blitt lurt. Flere som har opplevd det sånn?

Anonymkode: 77da7...199

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt lurt mange ganger! 

Premature rier i uke 33, stoppet opp selv. Mye stikking, nedpress og løs avføring som gikk over like raskt som det kom. Hyppige kynnere som begynte å bli regelmessige om kvelden, dette gikk over. Mye vandig og slimete utflod, plutselig stoppet det men nå er det tilbake. 

Jeg er lei av alle disse tegnene som kommer og går, sikkert blitt lurt 10 ganger den siste mnd. 

Anonymkode: 5fa45...9f4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt lurt mange ganger! 

Premature rier i uke 33, stoppet opp selv. Mye stikking, nedpress og løs avføring som gikk over like raskt som det kom. Hyppige kynnere som begynte å bli regelmessige om kvelden, dette gikk over. Mye vandig og slimete utflod, plutselig stoppet det men nå er det tilbake. 

Jeg er lei av alle disse tegnene som kommer og går, sikkert blitt lurt 10 ganger den siste mnd. 

Anonymkode: 5fa45...9f4

Enig! Vanskelig å tenke på så mye annet..

Anonymkode: 77da7...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...