Skytte Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Heisann! Lurer bare på om noen har prøvd den digitale EL testen til CB? Må man kjøpe ny test for hver gang eller kan man kjøpe nye testpinner? Er den dyr? Har sjekka nettsidene til CB men det sto ikke noe om akkurat det der da... Skulle gjerne bare bestilt på nett men det gikk visst heller ikke....
Brudulja Skrevet 24. juli 2005 #3 Skrevet 24. juli 2005 Her selger de 7 stk til 219 kr: http://www.babyornot.no/product_info.php?c...&products_id=74 Er fraktfritt ved ordre over 150 kr også
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har prøvd de, og liker de godt egentlig. Man må kjøpe ny pakke i sin helhet når man har brukt de 7 pinnene i pakken, men jeg synes ikke det er så dyrt at det er uoverkommelig. Har og kjøpt på nett på den butikken nevnt over her, og der er det rimligere enn på apoteket + at det kommer veldig raskt!
Skytte Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2005 Tusen takk for svar!! Skal sjekke det ut straks!
Nitha Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har prøvd de, og liker de godt egentlig. Man må kjøpe ny pakke i sin helhet når man har brukt de 7 pinnene i pakken, men jeg synes ikke det er så dyrt at det er uoverkommelig. Har og kjøpt på nett på den butikken nevnt over her, og der er det rimligere enn på apoteket + at det kommer veldig raskt! ← Regnet de momsen for deg, eller hvordan fungerte det? Fru Nitha
Martha Stewart Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Jeg har brukt både CB digital EL-test og graviditetstest. Tror begge er billigere enn de gamle, graviditetstesten er det ihvertfall. Det jeg liker best med disse testene er at de gir et utvetydig svar, enten/eller. Deilig å slippe å tyde streker og kanskje ta feil.
Skytte Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2005 Har bestilt en slik nå! Enig i at den der spekuleringen i streker er sinnsykt irriterende!! Det kosta 219kr for en pk med syv testpinner i! Og da var det gratis frakt! Jeg er litt oppgitt over at slikt må koste så mye...Gudene må vite hvor mange lapper jeg har brukt på div tester til nå..Men,men må man så må man! Så har jeg bestilt meg time til fotsoneterapi! Blir spennende ja...!
Gjest Wasabi Skrevet 14. august 2005 #9 Skrevet 14. august 2005 Nå har jeg også testet ClearBlues EL-test med 7 pinner i, brukte 4 pinner nå før positivt resultat, så har jeg 3 til nesten gang (men det håper jeg jo å slippe da..). Kjempegod og fin bruksanvisning med "kalenderoversikt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå