Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Lurer bare på om noen har prøvd den digitale EL testen til CB?

Må man kjøpe ny test for hver gang eller kan man kjøpe nye testpinner?

Er den dyr?

Har sjekka nettsidene til CB men det sto ikke noe om akkurat det der da...

Skulle gjerne bare bestilt på nett men det gikk visst heller ikke....

Videoannonse
Annonse
Gjest Wasabi
Skrevet

Dette vil jeg også gjerne vite mer om!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har prøvd de, og liker de godt egentlig. Man må kjøpe ny pakke i sin helhet når man har brukt de 7 pinnene i pakken, men jeg synes ikke det er så dyrt at det er uoverkommelig. Har og kjøpt på nett på den butikken nevnt over her, og der er det rimligere enn på apoteket + at det kommer veldig raskt!

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Skal sjekke det ut straks!

Skrevet
Jeg har prøvd de, og liker de godt egentlig. Man må kjøpe ny pakke i sin helhet når man har brukt de 7 pinnene i pakken, men jeg synes ikke det er så dyrt at det er uoverkommelig. Har og kjøpt på nett på den butikken nevnt over her, og der er det rimligere enn på apoteket + at det kommer veldig raskt!

Regnet de momsen for deg, eller hvordan fungerte det?

Fru Nitha

Skrevet

Jeg har brukt både CB digital EL-test og graviditetstest. Tror begge er billigere enn de gamle, graviditetstesten er det ihvertfall. Det jeg liker best med disse testene er at de gir et utvetydig svar, enten/eller. Deilig å slippe å tyde streker og kanskje ta feil.

Skrevet

Har bestilt en slik nå! Enig i at den der spekuleringen i streker er sinnsykt irriterende!!

Det kosta 219kr for en pk med syv testpinner i! Og da var det gratis frakt!

Jeg er litt oppgitt over at slikt må koste så mye...Gudene må vite hvor mange lapper jeg har brukt på div tester til nå..Men,men må man så må man!

Så har jeg bestilt meg time til fotsoneterapi! Blir spennende ja...!

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg også testet ClearBlues EL-test med 7 pinner i, brukte 4 pinner nå før positivt resultat, så har jeg 3 til nesten gang (men det håper jeg jo å slippe da..). Kjempegod og fin bruksanvisning med "kalenderoversikt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...