Gå til innhold

Finner ikke EL slim

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke jeg har EL slim, finner det ihvertfall ikke. Det skal vel ikke være sååå vanskelig å finne det oppi der..? Noen som har hatt samme problem, men funnet en smart metode å sjekke på?

Kan dette være grunn i seg selv til at jeg ikke blir gravid, slik at jeg evt bør kontakte legen?

Anonymkode: 935de...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange som ikke merker til noe EL-slim.

Jeg er en av dem som aldri har sett snurten av det. Men jeg har blitt gravid 7 ganger, så det i seg selv er ikke til hinder for å bli gravid. Slimet kan hjelpe litt ekstra på for sædcellene og komme frem, men de kan også klare det uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle merker eggløsningsslim, men det må være der for at man skal kunne bli gravid. Det er ikke meningen at du skal grave oppi der og lete etter det 😅

Anonymkode: e2f90...29a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-slimet trenger ikke være veldig åpenbart for deg. Jeg har tre barn, og eneste jeg merket noe til el-slim, var når jeg bæsjet. Da kom det en gang iblant masse el-slim som hang og dinglet ut av skjeden. Men å grave oppi for å finne, har aldri funket for meg. 

El-slimet trenger ikke være helt nedi skjeden. Det kan være så langt oppi at du ikke finner det om du graver omkring oppi der. 

Anonymkode: e552e...a2e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har heller ikke oppdaget el-slim.. Hadde det i Juni men ikke sett noe mer siden 😂 

Men merker jeg blir stresset når man leser man MÅ ha det for å bli gravid... 😣 Har ifølge clearblue digital eggløsningstest både fertile og maksimal fertile dager, men ikke sett noe til el-slim.. 

Burde jeg kontakte lege? 

Anonymkode: b60dc...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke merket noe særlig til dette slimet, men ved to anledninger der jeg har vært på ultralyd så har 2 forskjellige leger poengtert at de ser at jeg nærmer meg eggløsning pga at det er en «elv» av slim som de kan se på UL🙈

Anonymkode: 7e557...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller ikke merket noe særlig til dette slimet, men ved to anledninger der jeg har vært på ultralyd så har 2 forskjellige leger poengtert at de ser at jeg nærmer meg eggløsning pga at det er en «elv» av slim som de kan se på UL🙈

Anonymkode: 7e557...226

Så bra ☺️👏🏼 Takk for svar ❤️

oppdaget litt på papiret ista, så noe er der 😂

Anonymkode: b60dc...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på en podcast at mange kun kan merke det når de har bæsja, at det føles veldig glatt å tørke seg eller at de ser det på papiret! Det er fordi avføringa hjelper med å dytte slimet nedover. Så du kan jo prøve å legge litt ekstra merke til det! 

Anonymkode: e5860...f48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...