Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jobbintervju og vil stille godt forberedt, men når jeg leser over typiske spørsmål man kan få er det et jeg syns er ekstra vanskelig. Fortell om en vanskelig jobbsituasjon og hvordan du håndterte den? 🤔🤷‍♀️ 

Noen som har opplevd vanskelig spørsmål ? Eller har andre gode tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg fikk karakterene jeg fikk. Forklare hvorfor jeg fikk Cer og Der og Aer i enkelte fag...

Skrevet

Jeg syns det er vanskelig når jeg feks blir bedt om å komme med forslag til hva som kan forbedre driften deres. 

Anonymkode: 17f15...64d

Skrevet
15 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg fikk karakterene jeg fikk. Forklare hvorfor jeg fikk Cer og Der og Aer i enkelte fag...

Jeg fikk det samme med mine D-er og E-er, men jeg forklarte at jeg ikke er så god i en eksamenssituasjon. Heldigvis er jobben på ingen måte lik eksamen.

Jeg synes «hvordan håndterer du stress» var litt vanskelig. Prøvde meg først på å si at jeg unngår stress, men de ville at jeg skulle utdype. De sa seg fornøyd med at jeg tar et skritt tilbake, får oversikt over hva som haster og hva som kan vente, og at jeg arbeider strukturert sånn at alt kommer inn til rimelig tid. Glad jeg forberedte et svar på forhånd, hvis ikke hadde det fort blitt «øøhm...».

Synes også det var litt vanskelig å beskrive hva en god leder er for meg, særlig siden jeg ikke hadde jobbet i den bransjen før. 

Er veldig glad jeg forberedte svar på mange av de typiske spørsmålene som «hva er din svake side» og hva har du gjort for å forbedre den, «fortell litt om deg selv» og «hvorfor skal vi ansette deg?». For de spørsmålene der synes jeg er litt vanskelig å ta på sparket. 

Anonymkode: 77dd9...154

Skrevet

Jeg syns det verste er av typen «fortell hvem Ginny er». Det er for åpent, jeg vet aldri hvor jeg skal starte 🤔

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...