Gå til innhold

Gabriel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger det navnet, men ser at det ikke er så vanlig her i Norge. Hva tenker dere? Innafor?🤩

Anonymkode: 8ceec...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men det er et av få navn jeg synes er direkte stygge. Sorry 🙈

Anonymkode: b5fc5...a63

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger det navnet, men ser at det ikke er så vanlig her i Norge. Hva tenker dere? Innafor?🤩

Anonymkode: 8ceec...bba

Er ikke Gabriel vanlig i Norge??? Jeg vet om fem barn som har fått dette navnet i løpet av de siste 5 årene, og det er neppe bare i min omgangskrets at det er så vanlig. Det må da minimum ha vært på topp 20-listen de siste 5-10 årene. 

Anonymkode: 62f07...a22

• Liker 4
Gjest SmokeyEye
Skrevet

Kjenner i hvert fall 3 som heter Gabriel. Yngre gutter. Det er et navn som er innafor, men personlig forbinder jeg det med Engelen Gabriel. En av mange vandrehistorier fra bibelen. 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Tror det er blitt ganske vanlig. Synes det er veldig religiøst, går utfra at folk som velger noe sånt er kristne. Veldig rart hvis de ikke er det, i alle fall. Blir som å kalle ungen Muhammad uten å være muslim.

Skrevet

Hvis du synes Gabriel er fint så syns jeg du skal gå for det. Ikke spør hva andre synes, da det garantert er mange som synes navnet er stygt (uansett hvilket navn du spør om).

Skrevet

Gabriel blir mer og mer vanlig. Jeg synes navnet er fint, og hadde et ønske om at min yngste nevø skulle hete det. Fikk ikke viljen min der, men jeg er veldig glad i det navnet. Bare se at det skyter i været :)  gabriel.png?1600980991540

• Liker 1
Skrevet

Vet om flere små gabrieler. Flott navn!

Anonymkode: 6ca57...0c3

Skrevet

Er du fra Israel?

Anonymkode: 2002e...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...