Gå til innhold

"Gleden" av å jobbe med kun mannfolk 🤭

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må flire når jeg kommer inn på badet på jobb🤣 tungt å sette dopapiret på plass og legge ned dolokket😅

20200924_114947.jpg

20200924_114938.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den øverste var litt søt da.

Men toalettsetet har ingen intrikate mekanismer. Står det oppe er det bare å legge det ned. Tar du setet opp av hensyn til menn som kommer etter deg da? 

• Liker 5
Skrevet

Typisk mannfolk detta. 

Skrevet
5 minutter siden, isw skrev:

Men toalettsetet har ingen intrikate mekanismer. Står det oppe er det bare å legge det ned. Tar du setet opp av hensyn til menn som kommer etter deg da? 

Nei. For meg er det normalt at alle legger ned både sete og lokk før man spyler ned. Og normalt for meg at mannfolka jeg kjenner sitter og pisser👍

• Liker 5
Skrevet

Normalt at man legger ned lokket, hvis ikke så får du jo do dusj når du trekker ned.:forvirret:

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, isw skrev:

Det handler ikke om at vi ikke klarer å legge ned en ring, men både ring og lokk skal legges ned før man trekker ned for å forhindre spredning av bakterier. 

• Liker 3
Gjest Barberblad
Skrevet
9 minutter siden, isw skrev:

Man tar da ned både doringen og dolokket FØR man spyler ned, uavhengig av kjønn. Det er mest hygenisk.

Og man slipper også denne 'kampen' da begge kjønn må løfte og lukke uansett.

Skrevet (endret)

Å dele do med mannfolk er interessant ja. Åpent dolokk er nå en ting, værre å måtte undesøke gulvet foran doen, før en setter seg! *grøss*😅

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet

Ikke mye søtt å la være å rydde vekk tomme doruller. De forsvinner liksom ikke bare av seg selv. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Cordelia skrev:

Å dele do med mannfolk er interessant ja. Åpent dolokk er nå en ting, værre å måtte undesøke gulvet foran doen, før en setter seg! *grøss*😅

Sjekke gulvet først har jeg aldri gjort🤣 

Kommer nok aldri til å gjøre det heller, er det noen dråper på gulvet så ser ikke jeg det som et problem altså. Tråkker garantert i mye annet rart bare med å gå en tur til butikken 👍

Skrevet
23 minutter siden, S4050-R40B skrev:

tungt å sette dopapiret på plass og legge ned dolokket

Det er minst like tungt som dere synes det er å legge det ned selv. 

Skrevet
Akkurat nå, padawan skrev:

Det er minst like tungt som dere synes det er å legge det ned selv. 

Kan ikke si jeg synes det er så tungt å legge ned dolokket, gjør det alltid før jeg trekker ned. Normalt for meg det🤣 Så om alle gjør det, så kommer alle til et toalett med lokket nede, og får lik mengde "tuuungt arbeid"🙄🤣

Skrevet
13 minutter siden, S4050-R40B skrev:

Sjekke gulvet først har jeg aldri gjort🤣 

Kommer nok aldri til å gjøre det heller, er det noen dråper på gulvet så ser ikke jeg det som et problem altså. Tråkker garantert i mye annet rart bare med å gå en tur til butikken 👍

Kan tåle mye, men akkurat der sleit jeg😄Greit når en kan innbille seg at det er reint, men når en ser sølet....

Skrevet
Akkurat nå, Cordelia skrev:

Kan tåle mye, men akkurat der sleit jeg😄Greit når en kan innbille seg at det er reint, men når en ser sølet....

Hehe, det er lov det ja. Jeg sliter mer med rotet på spiserommet og tilstanden på innsiden av kjøleskapet 😅 

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Dolokket skal jo ned før man spyler ned. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...