AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 Hei, jeg har nylig begynt på tanken om å kjøpe meg en sportsklokke. Jeg er hobbymosjonist og trenger ikke det mest tekniske. Eneste jeg har av krav er at jeg ønsker ei klokke med gps for syns det er artig å logge løypene jeg løper. Og den trenger ikke å svi i lommeboka. Noen som har noen tips? Anonymkode: 1e72b...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurtigruta Skrevet 24. september 2020 #2 Del Skrevet 24. september 2020 Har googlet meg halvt ihjel siste timene for det samme og derav blitt en del klokere.. Jeg vil ha GPS + mulighet for offline spotify-avspilling og som deg at det ikke skal svi altfor mye i lommeboka. Sliter litt med å finne en rimelig variant som tilbyr dette. Har du et maksbeløp ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 På 24.9.2020 den 12.00, Hurtigruta skrev: Har googlet meg halvt ihjel siste timene for det samme og derav blitt en del klokere.. Jeg vil ha GPS + mulighet for offline spotify-avspilling og som deg at det ikke skal svi altfor mye i lommeboka. Sliter litt med å finne en rimelig variant som tilbyr dette. Har du et maksbeløp ca? jeg endte opp på garmin forerunner 45S. Jeg syns den var i det dyreste laget men samtidig billig sammenliknet med andre sportsklokker. Har kun brukt den et par dager men er veldig fornøyd med den foreløpig. Gir meg detaljerte oppsummeringer på økter uten å være for detaljert (kan ikke så mye fancy). Ser ut som den passer mitt behov og kunnskap. Appen man laster ned gir et godt oversiktsbilde for dagen. Kan hvertfall anbefale Garmin som merke. Anonymkode: 1e72b...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ps: eneste er at jeg skulle gjerne hatt flere muligheter til å kunne stille inn til andre typer aktiviteter da jeg driver med forskjellig sporter. Men lurer på om det går an å laste ned appen til klokken for det. Anonymkode: 1e72b...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå