Gå til innhold

Sportsklokke- hva skal man velge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig begynt på tanken om å kjøpe meg en sportsklokke. Jeg er hobbymosjonist og trenger ikke det mest tekniske. Eneste jeg har av krav er at jeg ønsker ei klokke med gps for syns det er artig å logge løypene jeg løper. Og den trenger ikke å svi i lommeboka. 

Noen som har noen tips? 

Anonymkode: 1e72b...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har googlet meg halvt ihjel siste timene for det samme og derav blitt en del klokere.. 

Jeg vil ha GPS + mulighet for offline spotify-avspilling og som deg at det ikke skal svi altfor mye i lommeboka. Sliter litt med å finne en rimelig variant som tilbyr dette. 

Har du et maksbeløp ca? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 24.9.2020 den 12.00, Hurtigruta skrev:

Har googlet meg halvt ihjel siste timene for det samme og derav blitt en del klokere.. 

Jeg vil ha GPS + mulighet for offline spotify-avspilling og som deg at det ikke skal svi altfor mye i lommeboka. Sliter litt med å finne en rimelig variant som tilbyr dette. 

Har du et maksbeløp ca? 

jeg endte opp på garmin forerunner 45S. Jeg syns den var i det dyreste laget men samtidig billig sammenliknet med andre sportsklokker. Har kun brukt den et par dager men er veldig fornøyd med den foreløpig. Gir meg detaljerte oppsummeringer på økter uten å være for detaljert (kan ikke så mye fancy). Ser ut som den passer mitt behov og kunnskap. Appen man laster ned gir et godt oversiktsbilde for dagen. Kan hvertfall anbefale Garmin som merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: eneste er at jeg skulle gjerne hatt flere muligheter til å kunne stille inn til andre typer aktiviteter da jeg driver med forskjellig sporter. Men lurer på om det går an å laste ned appen til klokken for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...