Gå til innhold

Hva slags regntøy i barnehagen utover høsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er meldt mye regn fremover i Oslo-området, og jeg synes det er surt ute.

Hva slags regntøy ville du sendt med barnet ditt? De leker mye ute på storbarnsavdelingen. 

Todelt sett, heldress, med eller uten fleecefor?

Anonymkode: 5e495...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Todelt uten fôr. Det tørker fortere og lukter ikke surt, har heller fleece/ull/strikka klær under. 

Anonymkode: c7a0a...9f7

• Liker 1
Skrevet

Enig i todelt uten fôr. Bedre å heller ha noe varmt under om det er kaldt. Mer behagelig og lettere å tørke. Ofte er det dessuten vått ute uten at det regner og da er det praktisk å kunne ha på bare regnbukse over en vanlig overdel. 

Skrevet

Chanel regnkåpe

Anonymkode: df1f4...aa6

Skrevet

Jeg har todelt uten for, så kan man supplere med ull og diverse under. Det er sånne regnbukser som er som snekkerbukse. Det er kjekt 😊 

Anonymkode: fe067...b6b

Skrevet

Akkurat nå har min todelt med fleecefor. Er egentlig fornøyd med fleeceforet. Var skeptisk lenge, men bestemte meg for å prøve i fjor. Syns ikke det er noe problem med at det blir for vått i foret og tar det uansett hjem for tørking(barnehagen vil det) og får det alltid tørt til neste dag.

En god del av grunnen til at det ble med fleece er at jeg syns de tar på for dårlig med klær under, spesielt nå på høsten. Gutten min sier ofte han fryser og at han ikke liker å være ute fordi han blir kald. Har forsøkt å nevne det for personalet, men de klarer ikke å følge opp. Så da får jeg tilrettelegge selv. 

Anonymkode: eff85...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...