Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Og nå snakker jeg ikke vanlig caps, men sånn som er in nå, altså ... hm, åssen skal jeg forklare dette da? Det er mye rundere i selve formen, og jeg synes ikke det ser så veldig ut som de klassiske capsene. Finnes gjerne i militærmønster... Noen som vet hvor man får kjøpt slike, gjerne i Stavanger-området? Har sjekka hele byen med null resultat... Takker for svar.
vixen Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hei Freckles! Er det slike capser du mener? Aner ikke hvor man får kjøpt det i Stavanger, men du kan jo bestille på nettet? -viXen- Endret 25. juli 2005 av vixen
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Ja, slike var det jeg mente. Likte ikke akkurat den da, men takk!
Englepus Skrevet 25. juli 2005 #4 Skrevet 25. juli 2005 (endret) Har ikke sett det selv men kan tenke meg at kanskje Hennes, Carlings, BikBok, Jack & Jones, JC eller skatebutikker kan ha. Du får ta deg en tur på Arkaden, der finner du jo mange av de butikkene ;-) Eller her Her også. Norsk butikk med gratis frakt. Endret 25. juli 2005 av Englepus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå